1)

1.6K 78 358
                                    

Felix'ten

Özel bir kolejde fizik öğretmenliği yapıyorum ve öğrencilerim beni çok seviyor gayet normal bir hayatım var ailem başka bir ülkede ben burda kendim geçiniyorum.

Her zaman ki gibi sabah hazırlanıp okuluma doğru yola çıktım metroda öğrencim Yeonjunu görünce biraz şaşırmıştım ,çünkü genelde ev arkadaşı Beomgyu ile okula gelirdi, onu gördüğümde yanına gidip selam verdim.

Öğrencilerimle aramda öğretmen öğrenci ilişkisinden daha fazla samimiyet vardı ve bu beni çok mutlu ediyordu.

Geçenlerde okulumuzun hem müdürü hemde sahibi olan bay Hwang emekli olmuştu ve onun yerine oğlu Hwang Hyunjin gelmişti.

Okul gezileri dışında müdürümle pek sohbete girmezdim öğretmenlere ve hizmet sektöründeki insanlara karşı gayet saygılı ve nazik bir insandı kendisi

gitmesine biraz üzülüyordum çünkü oğlunu hayatımda hiç görmemiştim ve bu yüzden biraz endişeliydim.

Bunlari bir kenara koyup öğrencimin yanına oturdum ve "Yeonjun, Beomgyu ile küstünüz mü?" diye sordum Yeonjun bunu bekliyomuş gibi

"Evet hocam ya, ben sadece siyah, beyaz ve renkli kıyafetleri yanyana yıkadım diye küsmüş." İstemsizce güldüm komik bir olay vardı ve Yeonjun bunu bildiğinden gülüşlerime eşlik ediyordu.

Sonunda okula vardığımızda yollar ayrıldı ben öğretmenler odasına gittik ilk 3 dersim boştu bugün.

Aniden hoperlörden bi ses yükseldi;

"TÜM ÖĞRENCİLER VE ÖĞRETMENLER KONFERANS SALONUNA."

Acaba ne olmuştu hocalardan en yakın arkadaşım olan Seungmin ile bakıştım.

Ardından benim kontrolum altına olan 11-C'yi konferansa götürdüm yerlerimize oturduğumuzda ise sahneye çok yakışıkli bir adam çıktı.

Oh, bu Hwang Hyunjin'di.

Kendisini tanıttı ardından babasının selamlarını söyledi öğrencileri sınıflarına gönerirken hocaların öğretmenler odasına geçmesini rica etti.

Hepimiz odaya geçtiğimizde Hyunjin en başa oturup bizlere

" Gelişim çocuklar ve sizler için kabullenmesi zor olacaktır dönemin ortasında müdür değisikliği pek normal birşey değil nasıl olsa bunun için hocalarında dahil oldugu 3 haftalık bir yurtdışü gezisi planlamak istiyorum."

Hepimiz hem şaşırdık hen sevindik 1 aylık bir yurtdışı gezisi herkese nasip olmazdı.

Bay Hyunjin odaları ayarladığını ve yarın velilerde izin alıp yola çıkılacağını söyledi.

Hocalar derslerine dağılırken benim 2 dersim daha boş olduğundan öğretmenler odasında duvarlar için olan süslemeleri hazırlıyordum.

Bay Hyunjin'de odada oturmaya devam ediyordu ve telefonuna bakıyordu.

Kahve almaya kalmışken Hyunjin'de peşimden geldi.

Ona baktım ve o ise "Bende kahve alacağım da ." dedi gülümseyerek.

Birlikte o dar kahve makinelerinin olduğu alana gittik.

Canım sıkıldı ve müdürümle sohbet etmek ne kadar etik bir davranıştı bilemiyorum.

Ben bunları düşünürken Bay Hwang aniden elime temas etti ve "Böyle derin ne düsünüyorsunuz bay Lee?" dedi.

Bense "Hiç efendim dalmışım." dedim.

Hyunjin "Aramızdaki formaliteleri kaldırırsak çok sevinirim Felix."

Biraz şaşırmıştım "Peki size ne diye hitap etmeliyim efendim."

MÜDÜR MÜDÜR MÜDÜR |hyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin