Egy pènteki nap Volt. Fellèpès előtt próbáltunk. Egyszer Giorgio suttogott mindenki fülébe kivéve petiébe. Peti olyan fura ma. Szerintetek van vele vele valami?
Ati: Nemtudom de tényleg nagyon furán viselkedik.
Bálint: Lehet nem volt jó napja.
Zsombor: én se tudom de aggódók érte.
Barni: nemtudom de lehet megkéne kérdezni mert nagyon aggódók.
Peti szomorúan ránézett mindenkire és elfutott. Barni ment utánna és kereste. Peti leült a földre és elkezdett sírni gondolta magában: -lehet hogy nem vagyok jó senkinek. Lehet hogy nem is érek semmit. Nem is szeret engem senki az ég világon. Elővett egy éles pengét a zsebéből de közbejött Barni. Barni kérdezte - Peti, mi a baj? Olyan furcsán viselkedtèl ma. És amúgy mit keres az a penge a kezedben?.. légyszíves ne bántsd vele magad.. nem tennél jót se magadnak se senkinek...
Peti mondta - nincs semmi csak hagyj egyedül.
Barni - Biztos hogy nem hagylak egyedül ilyen állapotban. Inkább gyere,sétáltunk egy kicsit.
Peti - Ahj jó menjünk
Peti gondolta magában *lehet kicsit beleszerettem barniba. Nem az nem lehet.... Meg neki van barátnője. Nem ronthatom el a kapcsolatukat.*
Barni látta hogy valamin nagyon gondolkozik ezért megkérdezte. - hallod peti min gondolkozol ennyire? Nyugodtan elmondhatod én nem bánom,tudod.
Peti mondta volna de közben barnit hívta giorgio és ezt mondtaGiorgio: -hol vagytok?? 10 perc mulva kezdődik a fellépés.
Barni: Oh tényleg elfejtettem sietünk haza és lette. Elkezdtek visszafelé futni. Odaértek időben de giorgio kérdezte hogy hol voltak. Barni - elmesélem koncert után.
Giorgio: -rendben de most készüljünk.
Barni: - na itt az idő. Mennünk kell fellépni.*lemegy a koncert*
Már elvan pakolva és vége a koncertnek, giorgio és barni ugyanarra mennek szoval elmeséli neki.Barni: - hát szoval az van hogy mikor mentem utánna ült a földön egy éles pengével a kezében utánna meg elmentünk sétàlni és kérdeztem hogy mi a baja de azt mondta hogy semmi. Kicsit beleestem petibe.
Giorgio: Sajnálom petit,de barni te hogy lehetsz belé szerelmes??? Van barátnőd,nem csalhatod meg julcsit.
Barni - tudom de ez valahogy más. Többet érzek mint barátság. Többet mint Julcsinál ez teljesen más. Nem érted?
Giorgio - értem de akkor is.. szerintem kicsit fura. Bár szerintem Peti is szeret téged..
Barni - mindegy én inkább megyek haza. Holnap találkozunk.
Giorgio - okés szia!!Peti mikor hazaért elővett egy pengét és belevágott az ereibe. Folyt a vér mindenhol ezért ment kötözőért. Fáradt volt ezért ment lefeküdni. Másnap már jó volt. Ooo egy üzenet giorgiótól. Nézzük mit írt.
Giorgio: - találkozunk?
Peti mondta -persze most jó?
Giorgio - persze!!
*találkoznak*
Peti gondolja magában *ahhj faszom elfelejtettem eltakarni a kötést. Hátha nem veszi eszre*
Giorgio: mi az a karodon?
Peti: vágások...Kovi rész holnap lesz remelem tetsziiik<3
YOU ARE READING
Peti és én
FanfictionTW!!!! -önbàntalmazás -drog/kàbítószer -öngyilkossàgi kísèrlet