.."Berbat görünüyorsun."
Hafif bir kıkırtı ile Hyunjin'e bakmıştı, göz altları uykusuzluk nedeniyle morlaşmış ve etrafa zombi bakışları atarken kambur şekilde oturuyordu.
"Sen de çok farklı değilsin şapşal çocuk!"
Haklıydı. Gecenin bir yarısı sahilde sakince oturmaktan canları sıkılmış olmalı ki ettikleri gereksiz kavga sonucu Jeongin'in burnuna aldığı darbeyle yüzü tamamiyle kan olmuştu ve hala düzgünce silinmemiş kanlar yüzünde duruyordu. Morarmış burnu ile birlikte vasat bir görüntüsü vardı. Şimdi ise saatlerdir oturdukları sahilde güneşin doğuşunu izlemeyi bekliyorlardı.
"Soğuk su uykunu kaçırır bence!"
Uzun süredir sahilin bir ucundan diğer ucuna yürüyüp kendine gelmeye çalışan Jeongin'in yeni hedefi depresif şekilde oturmaya devam eden Hyunjin olacağı gün gibi ortadaydı. Ellerini Hyunjin'e uzattı ayağa kalkması için bekliyordu
"Başlıyoruz!"
Başına neler geleceğini anlamış Hyunjin, Jeongin'in ellerini tutup vücudunu doğrulttuktan sonra ceketini çıkarıp hızlı davranmış ve Jeongini suya itmişti
"Oyunbozanlık yapıyorsun Hwang Hyunjin, düşseydim ne olacaktı!! Ne kadar da düşüncesizsin."
Oysaki dakikalar önce Jeongin'in kafasında kurduğu senaryo söylediklerini Hyunjin'e yapmaktı. Birkaç adım ötesinde duruyordu.
"Erken kalkan yol alır derler"
"Ne?"
Ceketini almak için arkasını dönerek Hyunjin hata yapmıştı. Islak pantolonu ve planın çalınmasının intikamını almalıydı. Koşarak Hyunjin'in sırtına atlayıp dengesini bozdu.
"Benimle geliyorsun!!"
Hyunjin ne demek istediğini anlamamıştı, Jeongin onun sırtında duruyordu ve istediği yere götürebilirdi onu, onunla gelecek olan kişi Jeongin değil miydi.
Değildi! Jeongin tüm gücüyle kendini geriye atıyor, Hyunjin'in gözlerini kapatıyordu hatta kafasını ısıtmayı bile denemişti.
"Hey! Yerinde dur çocuk!"
"ASLA!!!"
Jeongin düşmesin diye kendini geriye attıkça geriye adım atan Hyunjin sonunda suların içine girmişti.
"Su çok güzel, Hyunjin."
Jeongin kendini tekrardan geriye attı.
"Bırakacağım seni Jeongin!"
Sert bir şekilde yere vurmasını istemediği için Jeongin'in istediğini yapmıştı suyun içine beline gelecek derinliğe gitmişti ardından Jeongini üzerinden silkeledi.
"Su çok güzel Jeongin!"
Suyun içinde ufak bir çırpınışla çıkan sırılsıklam olmuş Jeongin, Hyunjin'e baktı
"O zaman benimle birlikte ıslanmalısın!"
Tekrardan Hyunjin'in üzerine atlamış ve dengesini kaybettirmişti. İkisi beraber suyun içine düştüler
"Bak Hyunjin, su artık daha güzel değil mi?"
Sırılsıklam olmuş üstü ve saçlarıyla gözleri artık daha açık olan Hyunjin kendini düzeltmeye çalışıyordu o esnada.
"Haklıymışsın su uykumu açarmış."
Hyunjin verdiği ufak tebessümün ardından, Jeongin'in kısık gözlerini bir süre izledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
One Shot? *Hyunin
Fanfiction"Dilek tutalım Jeongin, Senin dileklerin daha önemli" Hyunjin haksızdı....