TESSA'NIN AGZINDAN
Başta bizimle uğraşan haterlardan bir kaçıdır diye düşündüm. Ancak bu kişilerin bize ulaşabilecek kadar yakınımızda olması pek mümkün bir şey değildi çünkü günde yanımızda yaklaşık 10 tane bodyguard geziyordu.
Kısacası böyle bir durum olsa illa farkedilip müdahale edilirdi. Yani notu gönderen kişinin haterlar olmaması çok daha başka ve belki hiç tahmin edemeyeceğim birinden gelmiş olması anlamına geliyordu. Bu olaydan bir süre ikizim hariç kimseye bahsetmemeye karar vererek Tom'un yanına gittim.Tom: Nerede kaldın Tess? Su almayacak mıydın?
Tessa: Tom , bir işim çıktı , acilen Betty'nin yanına gitmem gerekiyor. Sonra görüşürüz.
Tom: Hey , bir sorun mu var güzelim? Betty'ye bir şey mi oldu? Ve sen iyi misin , çok solgun görünüyorsun. Su almaya gidip geldin ve şuan yüzün sirke satıyor resmen.
Tessa: Evet iyiyim , sadece Betty ile bir şey konuşmam gerekiyor. Aramızda.
Tom: Iyi olduğuna emin olmadan seni yollamayacağım.
Iyi olduğumu kanıtlamak adina dudaklarına bir öpücük kondurdum. Bana usulca gülümsedikten sonra oradan ayrıldım.l
Betty'nin odasina geldiğimde telaşla kapıyı açtım.
Tessa: Bett , konuşmamız gerekiyor.
Betty: Ne oldu , yoksa Bill'e bir şey mi oldu!
Tessa: Hayır , sakin ol. Konu çok daha farklı. Ben de anlam veremediğim için seninle paylaşmam gerektiğini düşündüm.
Yanına oturdum ,notu okuyabilmesi için açıp eline verdim. Notu okuduktan sonra yüzü bir anda bembeyaz kesildi. Belki de daha sonra göstermeliydim , sonuçta betty hâlâ iyileşmemişti. Aptal Tess.
Betty: Kardeşim , bu ne? Yine kim bizimle uğraşıyor?
Tessa: Bilmiyorum ancak hiç sırası değil. Bunca sorunumuzun arasında bir de buna kafa yoracak durumda olduğumuzu sanmiyorum. Tomlar ile paylaşmalı mıyız sence?
Betty: şuanlık hicbir şey söylemeyelim , durumu idrak edip anlatalım. Bu not kafamızda soru işaretinden başka bir şey değil şuan.
Tam konuşurken kapının altından bir kağıt parçası daha geldi. Korkulu gözlerle ikizime baktım, ayni ifade onun gözlerinde de vardı.
Ellerim titreyerek açıp okudum:
" Başka birine anlatmamak doğru karar , ikizin ve senin aklını karıştırmak daha eğlenceli :)
Betty: Ne yazıyor?
Ellerim stresten uyuşmuştu, notu Betty'nin eline tutuşturdum.Betty okudu ve hızla kağıdı yırtıp yandaki çöp kutusuna attı.
Betty: Bizimle kim sikini yarıştırıyorsa onu bulduğumda annesinin am-
Bağırdığı için ağzını kapattım.
Tessa: BETTY SES TONUNU SİKTİRTME BANA SESSİZ OL!
Betty sakinledi ve sustuTessa:Ben gidiyorum. Tom daha fazla şüphelenmesin, eğer öyle notlar gelmeye devam ederse beni hemen ara. Tamam mı?
Betty: Tamam merak etme.
Betty'i orada bırakıp dışarı çıktım, aşağı indiğimde ise Tom'la karşılaştık o da buraya doğru geliyordu.Tom: Tess, önemli bir şey mi var güzelim? Bana hiç çekinmeden anlatabilirsin.
Ellerim titremekten neredeyse uyuşucak hale gelmişti.Tessa: Tabii ki yok hem ne olabilir ki? Yani sen bir şeyden mi şüphelendin?
ellerimi tuttu ve tuttuğu andan itibaren ellerimin titremesi geçmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Traces Of Past-Kaulitz
Teen FictionHikayemiz hakkında görüşlerinizi yorumlarda belirtebilirsiniz <3