on dokuz: yabancı alfa

18.9K 2.1K 2K
                                    



















arkadaslar cok sinirliyim
gece boyunca amina kodugumun sicagi yuzunden uyuyamadigim yetmiyormus gibi ayni anda ayaklarimi sikip atan sozde marka olan ayakkabinin yarattigi hengameye katlandim.
sabah ise zor ve uykusuz geldim
yuzumdeki gunes kremi bile eridi
(yazi sevenler mutlusunuzdur insallah en cok da sizin agzinizi acmaya hakkiniz yok bilin)

su an herkese karsi sinirli bi ofke topuyum ve ustune gidip siktiminin bayburt ve okb yorumlarini gorup kafayi tirlatma asamasina geldim.

BAYBURTUNUZU DA SIKEYIM OKBNIZI DE SIKEYIM O YORUMLARI YAZANI DA SIKEYIM SICAGI DA SIKEYIM FICLERI DE SIKEYIM YETER

papatya cayina ihtiyacim yok

benle tasak gecmeyin yoksa küsüşürüz

iyi okumalar























*
*
*


















"Beni arkadaşınla tanıştırmayacak mısın Kookie?"

Jungkook oturdukları koltukta rahatsızca kıpırdanırken Taehyung hemen yanında durmuş, bir yandan ruh eşinin garip tavırlarını izlerken bir yandan da diğer koltukta oturup kendisine samimiyetsiz bir gülümseme sunan, alfa olduğunu anladığı adamı izliyordu. Alfası huzursuzdu ve bu adamdan hiç hoşlanmamıştı.

Dolaylı olarak, Taehyung da bu adamdan hiç hoşlanmamıştı.

"Taehyung." Jungkook kısaca ismini söyleyerek alfayı üvey abisine tanıttığında Taehyung ortamın gerginliğinden hiç hoşlanmasa bile ufak bir gülümseme sunmuştu Kunwoo'ya.

"Jungkook, üvey abin olduğunu bilmiyordum."

Jungkook'a ithafen konuşsa da, omega ona cevap veremeden aralarındaki ikinci alfa lafa atlamıştı. "Biz Jungkook'la çok yakınızdır aslında. Üvey kardeş ilişkisinden daha yakınız. Benden bahsetmemesine şaşırdım."

Taehyung 'Öyle mi?' dercesine Jungkook'a baktığında omega da rahatsız bakışlarını kendisine çevirmişti. "Evet." diye mırıldanmış ve sertleştirdiği bakışlarını üvey abisine çevirmişti.

"Ne işin var burada? Annem buraya geldiğini biliyor mu?"

Kunwoo yüzüne yaydığı ukala gülümsemesiyle rahatça arkasına yaslanmış, bir ayağını diğerinin üzerine atmıştı. "Biliyor. Sana sürpriz yapmak istedim ve adresini aldım." Hemen ardından evi gelişigüzel incelemişti. "Evin güzelmiş, daha sık uğrarım buraya artık."

"Benim kendi hayatım var burada Kunwoo." Jungkook sert tutumunu sürdürmeye devam etmişti. "Sürekli seni misafir edemem."

Kunwoo hiç bozulmamıştı. "Ne olacak canım? Bir anahtar da bana yaptırırız olur biter. Misafirmişim gibi davranma bana, sen benim küçük kardeşim sayılırsın." Alaylı tavrı hem Jungkook'u hem de Taehyung'u sinirlendirirken Kunwoo durmamış ve Taehyung'a dönerek konuşmaya devam etmişti. "Taehyung sen Jungkook'la nereden tanışıyordun?"

black belt • taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin