Η αλήθεια

39 11 5
                                    

ΚΕΦΆΛΑΙΟ 4ο
Παρτ 4ο

Μπέθανη: Θα πάμε στο σπίτι να ψάξουμε. Να δούμε μήπως βρούμε το κουτί και εκεί θα δούμε αν σου λέει πράγματι την αλήθεια.
Εγώ την κοίταξα για λίγο και της είπα χωρίς να το σκεφτώ και πολύ.
Ίριδα: Ναι πάμε.
Αμέσως σηκώθηκε από τον καναπέ και με τράβξε από το χέρι οπότε σηκώθηκα και εγώ αμέσως και φύγαμε γρήγορα από το σπίτι λες και μας κυνηγούσε κάποιος. Μετά από λίγο φτάσαμε και μπήκαμε στο σπίτι, την οδήγησα στο δωμάτιο όπου βρήκε ο Αχιλλέας το κουτί και μόλις μπήκαμε μέσα με κοίταξε και τρέξαμε κατευθείαν στο κρεβάτι, έσκυψα και αφού έψαξα για λίγο με τα χέρια μου να το βρώ το έπιασα και σηκώθηκα.
Ίριδα: Αυτό είναι.
Της είπα και την κοίταξα φοβισμένη για το τι μπορεί να βρω εκεί μέσα.
Μπέθανη: Ωραία τι με κοιτάς άνοιξε το.
Μου είπε με μια γρήγορη φωνή. Εγώ έσπρωξα το κουτί στα χέρια της και της είπα.

50

Ίριδα: Άνοιξε το εσύ εγώ δεν μπορώ.
Εκείνη με κοίταξε άρπαξε το κουτί από τα χέρια μου και το άνοιξε.
Μπέθανη: Ίριδα. Το κουτί είναι άδειο, δεν έχει τίποτα.
Εγώ την κοίταξα με απορία και της άρπαξα το κουτί από τα χέρια για να δω και εγώ η ίδια με τα ίδια μου τα μάτια πως πράγματι το κουτί είναι άδειο. Εκείνη την ώρα ένιωσα μια ανακούφιση, τελικά μου έλεγε την αλήθεια το κουτί είναι άδειο. Χαμογέλασα και είπα στην Μπέθανη.
Ίριδα: Τελικά δεν μου έλεγε ψέματα, μου είπε την αλήθεια.
Μπέθανη: Ναι, το κουτί είναι άδειο αλλά εγώ ακόμα δεν είμαι σίγουρη για εκείνον. Άστο πάνω μου.
Ίριδα: Τι θα κάνεις δηλαδή;
Μπέθανη: Μην αγχώνεσαι εσύ άστο πάνω μου σου είπα.
Ίριδα: Εντάξει.
Της είπα. Άφησα πάλι κάτω το κουτί και πήραμε τον δρόμο για τα σπίτια μας.

51

Την επόμενη μέρα το απόγευμα πήγα στην δουλειά εκεί βρήκα την Μπέθανη οπότε την πλησίασα και της είπα
Ίριδα: Μπέθανη τελικά τι εννοούσες εχθές το βράδυ;
Μπέθανη: Θα μάθεις πολύ σύντομα Ίριδα, μην αγχώνεσαι.
Ίριδα: Δεν θέλω να μπλέξεις κάπου σε παρακαλώ μην κάνεις καμία τρέλα.
Μπέθανη: Μην ανησυχείς, ξέρω τι κάνω.
Ίριδα: Εντάξει, απλά θέλω να προσέχεις... Θα έχω τύψεις για μια ζωή αν σου συμβεί κάτι εξαιτίας μου.
Μπέθανη: Δεν θα μου συμβεί τίποτα.
Μου είπε και γύρισε να πάει στην δουλεία της, το ίδιο έκανα και εγώ δεν ήθελα να επιμείνω παραπάνω ελπίζω απλά να μην κάνει καμία τρέλα.
  Είναι βράδυ πια και εγώ βρίσκομαι στο σπίτι μου κάθομαι και χαλαρώνω στον καναπέ βλέποντας στην τηλεόραση ταινίες, εκεί που είχα απορροφηθεί στην τηλεόραση άκουσα το τηλέφωνο μου να χτυπάει οπότε το έπιασα στα χέρια μου να δω ποιός είναι, ήταν η Μπέθανη. Μα τι να θέλει τέτοια ώρα αναρωτήθηκα και το σήκωσα αμέσως.

52

Ίριδα: Έλα Μπέθανη, συνέβει κάτι; Είσαι καλα;
Της είπα πριν προλάβει εκείνη να μιλήσει πρώτη.
Μπέθανη: Εγώ καλά είμαι Ίριδα, όμως έχω κάτι πολύ σημαντικό που πρέπει να σου πω και δυστηχώς δεν θα σου αρέσει καθόλου.
Ίριδα: Πες μου τι συμβαίνει;
Μπέθανη: Όχι από το τηλέφωνω, μπορώ να έρθω από το σπίτι σου;
Ίριδα: Ναι εννόειται, θα σε περιμένω.
Της είπα και χωρίς να μου απαντήση μου το έκλεισε, ακουγόταν λίγο αναστατωμένη είναι η αλήθεια, γιατί όμως και τι είναι αυτό που θέλει να μου πει αλλά δεν θα μου αρέσει καθόλου. Μετά από μισή ώρα περίπου άκουσα την πόρτα να χτυπάει, σηκώθηκα γρήγορα από τον καναπέ και πήγα σχεδόν τρέχοντας στην πόρτα, την άνοιξα και είδα την Μπέθανη αλλά δεν ήταν μόνη της ήταν μαζί με τον Άγγελο το αγόρι της, παραξενεύτηκα αρκετά δεν θα το κρύψω ότι αγχώθηκα κι όλας. Αφού μπήκαν στο σπίτι έκατσαν στον καναπέ και πριν προλάβουν να μου πουν κάτι τους είπα φανερά αγχωμένη.

53

Ίριδα: Τι συμβαίνει; Γιατί ήθελες να βρεθούμε τέτοια ώρα Μπέθανη;
Μπέθανη: Μάθαμε κάτι που δεν μπορούσε να περιμένει μέχρι αύριο για να στο πω. Θυμάσαι που σου είπα ότι θα ψάξω παραπάνω το θέμα;
Ίριδα: Ναι θυμάμαι παρακάτω Μπέθανη μην με σκας.
Μπέθανη: Έβαλα τον Άγγελο να ψάξει τα πάντα για τον Αχιλλέα και δεμ θα σου αρέσει αυτό που βρήκε.
Ίριδα: Μπέθανη πες μου μην μασάς τα λόγια σου, μην με σκας.
Της είπα φανερά αναστατωμένη, η καρδία μου χτυπούσε σαν τρελή από το άγχος μου εκείνη την ώρα, ένιωθα πως θα βγει από το σώμα μου. Η Μπέθανη κοίταξε τον Άγγελο και χωρίς να πουν κάτι μου άφησαν στο τραπεζάκι του σαλονιού έναν καφέ μεγάλο φάκελο. Τους κοίταξα με απορία και τους είπα.
Ίριδα: Τι είναι αυτό;
Μπέθανη: Εδώ είναι όλη η αλήθεια, άνοιξε τον.
Χωρίς να πω κάτι παραπάνω έπιασα στα χέρια μου τον φάκελο και όταν τον άνοιξα και διάβασα τι έλεγε μέσα έμεινα να τον κοιτάω,

54

όχι δεν είναι αλήθεια κάποιος μου κάνει πλάκα. Δεν μπορεί, ένιωσα να σπάω σε χίλια κομμάτια όλος μου ο κόσμος γκρεμίστηκε έχασα την γη κάτω από τα πόδια μου.
Μπέθανη: Συγνώμη Ίριδα...
Μου είπε η Μπέθανη. Δεν με ένοιαζε τίποτα όμως εκείνη την ώρα μόνο να μάθω το γιατί... Γιατί όλα αυτά τα ψέματα και η Κοροϊδία...

55

Λοιπόν τι λετε να της είπε η Μπέθανη και αναστατώθηκε τόσο πολύ η Ίριδα;

Τα λέμε σχόλια💙

Το μονοπάτι της σιωπηςWhere stories live. Discover now