Doktor Hıçkıdık'a ilacı uzatırken bir yandan da ona ilaç hakkında bilgiler veriyordu.
Dr: Ama dikkatli olmalısın. Zaten genlerinden gelen rahatsızlığın kaza esnasında ortaya çıktı, biliyorsun.
Hıçkıdık kafasını olumlu anlamda sallarken ben zorla gülümsemeye çalışıyordum. Hastalık?
Dr: Zaten, senin kendine iyi bakacağına inanıyorum, dedi sıcak bir gülümsemeyle. Hıçkıdık ve ben doktora iyi günler dileyip odadan çıktık. Hıçkıdık'ın tuttuğu elimi hemen çektim.
As: Neden bana hastalığını söylemedin?
Cevap vermedi. Sadece gözlerini benden kaçırdı.
As: Siz biliyor muydunuz?
Hiçbiri cevap vermeyince cevabın ne olduğunu anlamak zor olmadı zaten.
Gözlerim dolmuştu. Genlerden gelen hastalıklar iyi değildir çünkü. Annemden yeterince iyi biliyorum.
Arabaya bindiğimizde donuk bir şekilde etrafıma bakıyordum. Ama yani, olmaz ki böyle. Herkes biliyorken neden benden sakladılar ki?
Başımı arkaya yaslayıp gözlerimi kapattım. Bu konuyu kafamdan atmak istiyordum.
---------------
Ağlamamın şuan iki sebebi var: birincisi Hıçkıdık -biliyorsunuz zaten-, ikincisi Sam için Dean şeytana ruhunu satmıştı.
Yanağımı ıslatan gözyaşlarımı silip kolamdan bir yudum daha aldım.
Bobby Dean'in ne yaptığını anlamış mıydı? (Bobby ^^ asdfg idolüm :3)
Bir anda açılan kapıyla yerimden sıçradım. Ya ben Supernatural izlemişim, korkutmayın beni.
Hd: Neden ağladın?
As: Hiç, nedeni yok, dediğimde 'he he' der gibi suratıma baktı.
As: Var, dedim çünkü ona doğru düzgün bir cevap vermezsem başımın etini yiyeceğini biliyorum.
As: Dean şeytana ruhunu sattı, dedim gözyaşımı silerken.
Hd: İnandırıcı gelmedi ama.
As: Neye inanmak istersen inan.
Kapıyı açıp tam odadan çıkacakken durdu.
Hd: Üzülmeyeceğini bilsem söylerdim Astrid, gerçekten, dedi ve kapıyı kapatıp çıktı. Şimdi hiç üzülmüyorum sanki!
Kapıma doğru hızla yürüdüm. Yanına gidip konuşmak istedim, ama sadece kapıyı kilitlemekle yetindim. İçimdeki siniri atmam gerekiyordu, cidden.
Dizi ilediğim programı kapatıp hızla Slipknot'un Left Behind şarkısını açtım (Medyada :3 sinirli olan varsa cidden dinlesin sdfgh Adamlar biraz korkunç :d O yüzden klibi izlemeye de bilirsiniz ya da dinlemeyin çünkü çok metal fghj)
-Hıçkıdık'ın Ağzından-
Kapıyı açtığımda karşımda Jessica'yı (Astrid'in küçük kardeşi :d) gördüm.
Hd: Hoş geldin, bücür.
Js: Sensin bücür, hoş bulduk.
Js: Ablama yine ne oldu, dedi gözlerini devirerek.
Ona şaşkın şaşkın bakarken bakarken küçük açıklamasını yaptı.
Js: Bu grubu dinlemesi iyi değil. Çok mu sinirli?
Hd: Baya.
Salona geçip bağırdı.
Js: Ben geldim!