22k olmuşuz sağ olun yavrularım.
-
"Kemerini takmayı unutma. "
Jimin'in uyarısıyla uykulu bakışlarım eşliğinde baş sallayıp kemeri taktım. Sabahın erken saatlerinde beni almaya gelip tatlı uykumdan uyandırmıştı. Esneyerek kollarımı açıp gerindiğim sıra bana bakarak kıkırdamasına karşılık gülümsedim. Beni düşünüp hastaneye götürdüğü için ona teşekkür edip durmuştum.
Yolda seyir halinde ilerlediğimiz sıra dünki Jungkook'un bornozlu hali aklıma gelirken merakla ona döndüm. Jimin'in bana karşı sıcak samimiyetiyle bazı şeyleri aştığım için ona karşı çekingenliğimi yenmiştim.
"Size geldiğimizde neden Jungkook bornozluydu?"
Yönelttiğim soru ne kadar yanlış anlaşılsada merakıma yenik düştüğüm için sormadan edemedim. Jimin saniyelik bakışlarını yoldan çekip bana sırıtarak baktı.
"Seni saf bilirdim Yoongicim."
Alayla dediğiyle telaşla başımı iki yana sallayıp hızla ima ettiği şeyi reddettim.
"O anlamda düşünmedim. Sadece kendi evi varken neden sende banyo ettiğini merak ettim. "
Yanlış anlaşılmam üzerine hızla cümlelerimi sıralarken o bu halime keyifle gülmüştü.
"Evinde sular kesilmişti ve terli olduğu için ben de duş almak istedi. Keşke bu yüzden duş almasaydı."
Dudaklarını büzerek iç çekerken sözde bana söyleyipte kendisinin saf dışı fikirlerine karşı gülümsedim. Onun aşık olduğunu daha net şekilde görüyordum.
Hastanenin önüne gelmiştik. Jimin'in arabayı park etmesinin ardından hastanenin içerisine girerek dün randevu aldığımız doktorun odasına doğru yol aldık.
Hastanenin tuhaf kokusu midemin bulanmasını tetiklerken bir an önce buradan gitmek istiyordum. Koridordaki kapıların birinin üstünde 'Dr. Yeonjun' ismini görmemizle birlikte Jimin kapıyı tıklayarak içeri girmemizi sağladı.
"Oturun lütfen." Orta yaşlardaki adam sandalyesinde oturmuş vaziyette nezaketle koltuğu işaret ederken, ilgilenmekte olduğu dosyaları bir kenarı bırakıp odağını bize doğrulttu.
Koltuklara yerleştiğimiz sıra gözüm arkada bulunan röntgen cihazına takıldı. Bakışlarım bir süre orada dolanırken Doktor'un konuşmasıyla toparlandım.
"Hanginizin bir rahatsızlığı vardı?"
"Benim." Öne atılıp hasta olduğumu belirtmemle sandalyesinden dikleşip ciddi tavrı eşliğinde bana yönelik konuşmuştu.
"Tam olarak ne gibi sıkıntılar yaşıyorsunuz?"
"Midem şu günlerde biraz hassas yediklerimi saniyesinde çıkartıyorum."
Elim istemesizce karnıma gitmişti. Jimin endişesini gizlemeye çalışıp bana tebessüm ederek dinlerken ona küçük bir gülümsemeyle karşılık verdim.
"Bir alerjik reaksiyon geçirme ihtimaliniz olabilir. Kan değerlerinize de bakmakta yarar var. Lütfen karşıdaki sedyeye uzanın."
Belirttiği ihtimallere karşı yüzüm düşerken oturduğum yerden ayaklanıp sedyeye doğru giderek sırt üstü uzandım. Jimin bakışlarını üzerimden biran olsun ayırmazken dibime giren doktorla bakışlarımı Jimin'den çektim.
"Şimdi size kısa bir muayenede bulunacağım lütfen kendinizi kasmayın."
Dediğini uygulayıp kasmamaya çalışarak gevşemeye çalıştım. Hastaneye nadiren geldiğim için rahat hissedemiyordum.
Karnımın üzerine yerleşen ellerle huylandığım için dudağımı dişledim. Belirli yerlerime yapılan baskıları izlediğim sıra bir anda midemin keskin bulantısıyla uzandığım yerden dikleşmiştim.
Elim dudaklarımın üzerine kapanırken bulantının geçmesini bekledim. Bir kaç saniyenin ardından boğazıma yükselen sıvının aşağı indiğini hissetmemle rahat bir iç çekip elimi dudağımdan çektim.
Mahçup bakışlarla doktora bakarken onun anlayışla gülümsemesi rahatlatmıştı. Taehyung yüzünden birisinin kusurumu görmesi aşağılayacağı düşüncesini oluşturmuştu.
"Kan değerlerinize de bakıp bir kaç tahlilden sonra gidebilirsiniz. Sonuçları yarın arayarak bilgilendireceğim."
Dediklerine kısaca baş salladım. İçime yerleşen huzursuzluk bir an önce buradan gitmeye tetikliyordu. Biraz daha dayanmaya çalışıp test yapmam için Jimin'le hastanede durmaya devam ettik.
-
Taehyung olmadığı için biraz kısa sürdü kusura bakmazsınız.
Öbür bölüm belki de her şeyin bir başlangıcı olabilir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Milen | Taegi
Random"Biliyorum, sikik üvey kardeşimden çocuğumun olacak olması ezik bir durum." #taegi - 1 #lgbt - 9 ❍ 2022