| I found love
Müsait oldukça söz bölüm atacağım.
-
Daha yeni su içmeme rağmen çabucak kuruyan boğazım yüzünden yutkunup uzandığım yerden dikleştim. Bakışlarım karnımın üzerinde uyuya kalan Taehyung'a kayarken bu durum burukça gülümsememe yol açmıştı.
Kendisi her fırsatta etrafımda koşuşturup bir şey istemesemde kendi kafasına göre tüm yemekleri önüme dizip yedirmeye çalışıyordu ama henüz bir aylık hamileydim. Sadece karnımın hafiften büyüdüğünü hissede biliyordum. Bu durum beni fazlasıyla heyecana sokuyordu.
Karnımın üzerinde yatan Taehyung'un kafası birden hareketlenmeye başlarken uyandığını anladım. Ellerimi saçları arasına daldırıp tutamlarını yavaşça okşarken kulağıma tatlı mırıltıları ilişmişti. Karnıma sırnaşıp başını yavaşta kaldırarak kısık bakışlarını gözlerime dikti. Gözleri bu sefer gaddarca değil şefkatliydi.
"Güzelim neden uyandırmadın?"
Esneyerek kollarını gerdiği sıra yüzündeki mayışmış ifadesine karşı gülümsedim.
"Sabahtan beri benim için ayaktaydın, yorgun düştüğün için dinlenmeni istedim. Hem hastaneye gitmek için de vaktimiz var."
Bugün öğlene doğru hastaneye bebeğimizin cinsiyetini öğrenmeye gidecektik. Belkide saatlerce meraktan uyumamamın sebebi buydu. Beni heyecana sokan şey cinsiyeti değildi. Aksine sağlıklı olması tek önemli olan şeydi.
Birden belime dolanan ellerle birlikte taehyung üstüme uzanır pozisyona geçti. Boynuma yaklaşmasıyla sıcak nefeslerini hissetmem bir oldu.
Bu durum huylanmama sebep olurken inatla yüzünü boynuma gömüp dudaklarını tenime bastırdı. İşte o dakika tüm bedenimi titretmişti.
"Alacağım tüm nefesimi burada harcarım."
Dediğiyle burnunu boynuma sürttü. Belimdeki ellerini sıklaştırıp boynuma doğru derin nefesler çektiği dakika çalan telefon sesiyle bu güzel atmosferin bölünmesi bir olmuştu.
Sıkıntıyla iç çekerek telefondaki çağrıyı reddedip boynuma daha çok gömülmüştü. İçime sebepsiz yere yerleşen huzursuzlukla konuştum.
"Neden kapattın önemli olabilirdi."
"Gereksizin biridir güzelim. Hem işlerimiz de var, hazırlan bakalım aşağıda bekliyorum."
Üzerimden kalkıp dudaklarıma kısa bir öpücük kondurarak sırıtmaya başladı.
"Cinsiyeti kız olmazsa ikinci defa yapar mıyız?"
Bu dediğiyle gözlerim sonuna kadar açılırken, cevap vermek yerine utançdan kızarmıştım. O ise bu halime keyifle gülüp yanağımdan makas alarak odadan çıktı.
Kendime gelmeye çalışıp vakit kaybetmeden üzerimi değiştirmeye başladım. Üzerimi çıkartırken hafiften belirginleşmiş karnımı da okşamıştım. Ondan bir çocuğumun olacak olması gerçeği her defasında kalbimi tekletiyordu.
Kısa sürede hazırlanıp aşağıda bekleyen Taehyung'un yanına indim. Kendisi ayakta dikilerek elindeki telefondan çatık kaşlarıyla bir şeylere bakıyordu. Sabah içime doğan huzursuzluğun çıkma ihtimali korkusuyla yanına ilerledim.
"Bir sorun mu var?"
Sorduğum soruyla telefonu kapatması bir oldu. Çatık kaşları düzelirken beni görmesiyle yüz hatları yumuşadı. Omzumdan tutup bedenimi kolunun altına çekerek olumsuzca baş salladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Milen | Taegi
Random"Biliyorum, sikik üvey kardeşimden çocuğumun olacak olması ezik bir durum." #taegi - 1 #lgbt - 9 ❍ 2022