1

19.4K 55 0
                                    

"Kau dah janji kan nak datang rumah aku ?" Tina sergah di depan ku.

"Ya tapi bukan bapak kau pergi luar negara kah ?" tanya aku sedang siapkan assignment yang ada.

"Malangnya ya" Tina buat nada sedih. "Tapi... AUDI TT YANG HADIR !!" Tina dongak kan kepala ku ke depan.

Sebuah kereta Audi TT hitam muncul di depan kami berdua. Tingkap driver depan diturunkan.

"Kau cuba nak patahkan leher aku kah ?"

"HEHEHEHE"

Pintu driver depan dibuka dari dalam. Seorang jejaka melangkah keluar. Berpakaian nya amat kemas. Dia berjalan kearah kami berdua.

"Kau masih nak siapkan assignment ni ?" Tina pandang aku.

"Ya, assignment ni ajelah aku tengah hadap. Kenapa ?" ujar aku yang diakhiri dengan pertanyaan.

"Kalau kau dah siap, kau balik lah dulu dengan uncle aku. Aku nak kena pergi tempat lain dulu. Cau" Tina menghilangkan diri.

"Mana Tina ?" tanya dia.

"Dia dah pergi" aku menunding jari kearah Tina yang sedang berlari-lari.

"U kawan Tina yang dikatakan tu, kan ? U nak stay lagi atau ikut I ?" tanya dia melabuhkan punggung di sebelah ku.

"Ya, Tina cakap dia suruh balik dengan encik" mata jejaka itu memandang aku.

"Jom

(⁠●⁠'⁠⌓⁠'⁠●⁠)

"Dah sampai--" Aaron memerhati gadis yang sedang tidur di seat penumpang di sebelahnya.  Perlahan-lahan mata nya turun ke bawah.

Tangan Aaron turun ke lengan tangan gadis itu dan mula menyentuh dengan sentuhan lembut.

"U, wake-up" kejut Aaron dengan lembut. "Fuck" bibir gadis itu buatkan Aaron tak menentu.

"Dah sampai kah?" gadis itu mengeliat sepuasnya seperti seekor kucing.

"Yes, masuk la dulu. Bilik Tina no 2 dekat tingkat 2" Aaron hulur kunci bilik Tina kepada gadis itu.

"Thanks--"

"Apa nama u ?" Aaron menanti.

"Afiqah"

.

Sampai di bilik, Afiqah keluarkan assignment tadi dari beg.

Ting !

Tina
Hari ni aku tak balik tau. Esok baru aku balik. Cau !!

"Ehh sial betina ni. Dia tinggalkan aku dengan pakcik dia ?" Afiqah mencarut dekat Tina di telefon.

"Daripada aku fikir benda ni, baik aku siapkan assignment"

Afiqah siapkan assignment selama 2 jam. Dari pukul 7 sampai 9 malam. Aku keluar dari bilik Tina. Sebaik sahaja aku nak turun tangga, aku terdengar bunyi jatuh dari atas.

Segera aku naik ke tingkat atas. Seorang jejaka sedang berdiri tegak di sebuah cermin. Dia tidak memakai baju kecuali seluar pendek paras paha kaki.

Afiqah turunkan badan sedikit supaya tidak dilihat oleh dia.

"Dah macam Toji" Afiqah turun dari tingkat tiga dan ke dapur di tingkat 1. Untuk makan apa yang ada di dapur.

"Afiqah ? Mana Tina ?" Afiqah terkejut. Dia menoleh belakang.

"Dia cakap dia tak balik harini" jawab Afiqah.

Aaron tidak menjawab. Dia berjalan ke belakang Afiqah sambil menunggu.

"U tahu sebab apa ?" Afiqah terkejut lagi sekali sampai terjatuh ke lantai. Sebaik dia jatuh dari tepi.

"Aish, jangan sergah macam tu !" Afiqah marah. Wajah Aaron masih muram. "Haih... Dia tak bagitau sebab apa. Kalau u tak selesa I duduk sini, I boleh keluar"

Afiqah bangun berdiri. Dia membawa pinggan ke sinki. Basuh pinggan apa yang patut. Dia bergegas pergi tapi ditahan Aaron.

"Maaf. I tak sengaja marah u. Stay ja sini sampai Tina balik. Nanti dia marah i kenapa halau u tapi dengan syarat jangan keluar dari bilik pukul 2 pagi sampai 4 pagi, boleh ?" pinta Aaron.

"Ya boleh. Jangan risau"

"Kalau u dahaga atau lapar, better u ambil siap-siap. I tak nak u susah nanti" Aaron melepaskan aku untuk pergi.

"Okey"

Semua arahan Aaron, aku turuti.

(⁠ ̄⁠ヘ⁠ ̄⁠;⁠)

Kreak~

Pintu dibuka dari luar. Terlihat dia sedang tidur dengan nyenyak dengan aircond sejuk. Pintu ditutup perlahan. Aku berjalan ke katil dan naik di atas badan dia.

Aku menjilat leher dia dengan penuh nafsu. Adik aku dah mula terbangun dan minta carikan dia lubang.

Dia bergerak-gerak kerana berasa berat. Aku perasan itu terus baring di sebelah dia.

"Can I ?"

Dia tidak menjawab. Orang cakap kalau seseorang tak menjawab soalan, makna kata dia setuju. Aku masukkan tangan ke dalam seluar dia dan mula bermain di kawasan pussy dia.

"Ahh fuck. I really want to put my cock in your pussy,"

"Can I ?" aku menyelak selimut ke tepi. Aku memandang dia yang sedang tidur dengan nyenyak.

"I larang u keluar. Suruh stay dalam bilik Tina tapi I yang masuk" ujar aku. Aku pergi keluar dari bilik dan biarkan pintu bilik dengan terbuka luas.

🔞 Wild Cat & Uncle Aaron  [ COMPLETED ] 💯✅ Where stories live. Discover now