Az életem úgy vette kezdetét, hogy édasapám, Hadész az alvilág ura megnemzett a testvéreimmel együtt. Melinoé és Zagreusz mindig is kiközösítettek a hatalmam miatt. Én vagyok a trónörökös, mivel elsőszülött vagyok megörököltem a trónt és szüleim hatalmának egy részét. Édesanyám, az alvilág királynőjétől a teremtés erejét megörökölve bármit megtudok teremteni. Kisded koromban egy háború miatt vérem kifolyt kékeszöldes ereimből és a vértócsában megteremtődött egy csodálatos alvilági növényt . Apámtól csak a trónt kaptam és persze az igéző szemeimet. Nagyapámtól Zeusztól is örököltem egy kisebb erőt, ha elroppan az idegszálam többsége akkor idegemben villámokat vagyok képes szórni szerte magamköré. Nem régiben töltöttem a 15. életévem ilyenkor szokott a saját képességünk előjönni, mint kiderült én a 4 elem istennője vagyok, igen négy tudjátok a föld, levegő, tűz és víz. Most gondolhatjátok mennyire is elszállt lehetek, mert ennyi hatalmam van. El kell mondjam, hogy ez semmenyire sem valós. Édesapám velem a legszigorúbb, be vagyok határolva, nem lóghatok a barátaimmal, folyamatosan az alvilággal kell törődjek. Jaj, nem is mondtam ameddig be nem töltöttem a 15. életévemet fent voltam édesanyámmal Rómában. Viszonylag normális életet éltem, mint egy ember. Iskolába jártam és persze apám hajszolására az alvilágban töltöttem körülbelül az összes szabadidőm, de mostmár nem csak a szabadideim hanem az összes időmet ott fogom tölteni. El kell foglalnom a trón másik oldalát. A testvéreim még nem töltötték be a 15. életévüket ezért nincs még saját képességük. Ezért is ennyire féltékenyek és ellenségesek velem szembe. Holnap lesz a leköltözésem napja, mikor elhagyom szülőotthonom, elhagyom az itteni ember barátaimat. Vélhetőleg az összes nagynevű isten, félisten és varázslatos lények is jelen lesznek, mivel valami koronázásnak felelhet meg azt hiszem. Ezen a „koronázáson" be kell mutatnom a saját hatalmamat is, ezért is vagyok jelenleg itt, egy pusztán a legjobb barátommal, Mersildével. Igen, Mersi egy démon az alvilágból vele barátkoztam legelsőnek össze már kis lurkó koromban. Bárkit el tud vinni bárhová és rettenetesen jó arc és eszméletlen jó barát. Jelenleg azért is vagyunk ezen a borzasztóan nyomasztó és keservesen üres pusztán, mivel gyakorolnom kell a holnapi nagy bemutatásra, persze apám vonszolására...Helloka, Niki vagyok. Teljes mértékben új az írói körökben. Erről a storylineról annyit, hogy egy sulis feladatnak készült, de mivel rengeteg felesleges időm van úgy gondoltam alkotok belőle egy kicsit.
Fogadjátok sok szeretettel tőlem az agyszüleményem!🥰🫶
YOU ARE READING
|Fény az alvilágban|
FantasyAlysia, a tisztes alvilág királynője. Még csak most kapta meg varázserejét,de már elvárások hada csapja le szegény tinit. Vajon úgy fog viselkedni ahogy elvárják tőle? Vajon valaha lesz egy olyan ember aki megérti a helyzetét? Vajon készen áll rá? H...