Mayda Demir
6 Gün SonraSonra bir şeyler oldu.
O geceden sonra tuhaf bir şeyler oldu.
Sanırım bugün altıncı gün. Atay ortalarda yok. Dahası Turan'lar yok.
Görev gelmiş ve gitmişlerdi ama en çok koyan şey o gecenin sabahı Atay yanımda yoktu. Gece sarılarak uyumuşken sabah yanımda yoktu.
Tek başıma, bilmediğim bir şehirde saatlerce lojmanı aramıştım. Eve zar zor geldiğimde sadece abimler vardı.
Atay yoktu.
Sonra hepsi apar topar göreve gittiler. Koca evde tek başıma kaldım. Açıklama dahi yapmadılar bana.
"Neden üzüyorsun kendini, sıkma canını bir tanem."
Yağız saçlarımı okşarken derin bir iç çektim.
"Bilmiyorum, içimde garip bir his var." derken vişneli kekimden bir ısırık aldım.
"Gelirler gelirler, sen yapma kendine böyle."
Başımı sallarken ondan ayrıldım.
"Abimin odasında uyu olur mu?" dedim saate bakarken.
Geç olmuştu ve yol yorgunuydu. Abimlerin gittiği gün Yağız yola çıkmış ve bana sürpriz yapmak istemişti. Buraya gelmesi çok iyi olmuştu. Hiç iyi hissetmiyordum.
"Olur fındığım, olur."
Fındık ne Yağız Allah'ını seversen? Neyse.
"Uyuyalım olur mu?"
Başını sallarken ikimizde ayağa kalktık. Ona abimin odasını gösterirken bende Atay'ın odasına çıktım. Odasına girerken kameraya baktım. Tam altı gündür şu kamerayla bakışmak artık sıkıcı olmuştu.
Işığı açarken bir süre sessizce odayı inceledim.
Atay'ın giysi dolabından onun tişörtünü çıkartırken üzerimdeki kirli tişörtü çıkarttım. Kameraya hâlâ bakıyorken tişörtü giydim. Şortumu bacaklarımdan indirirken ışığı kapatarak yatağa geçtim.
Telefonumu yastığın altından alırken şifreyi girerek WhatsApp'a girdim.
-
Siz : Tam altı gün oldu abi!!!!!!
Siz : Çok merak ediyorum sizi, ne olursun bir şeyler yaz
Siz : Seni bağrıma basıp sevesim var ama bil bakalım ne eksik???
Siz : SEN.
Siz : Neyse eve gelirsen ya da uğramayı düşünürseniz çilekli süt al ben gidip almaya üşenir oldum.
-
Derin bir iç çekerken gözlerimi sıkıca kapattım. İşi dalgaya vurmaya çalışsam da çok merak ediyordum. İçimdeki şu lanet his bir an olsun geçmiyordu ve korkum her geçen gün daha da artıyordu.
Gözlerimi usulca açarken konuşmadan çıkarak bu sefer de ona yazmaya başladım. Engeli kaldırmıştım.
-
Siz : Odanı işgal ettim
Siz : Kudur köpek
Siz : O gecenin sabahı niye yanımda değildin ki?
Siz : Yanımda sen yoktun ve o kadar korktum ki
Siz : Allah cezanı versin PÜÜÜ
Siz : Şey
Siz : Dönecek misiniz artık?
Siz : Bana bir açıklama dahi yapmadan yok oldunuz ve hepinizle küstüm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GADASINI ALDIĞIM [Final Oldu]
General Fiction"Göğsünün altındaki ufacık ve yorgun yüreğin beni hiç mi sevemez gadasını aldığım?" Yüzbaşı Atay Han Bozkurt ve kalp hastası Mayda Demir'in hikayesi. - Instagram, Texting, kısacası hemen hemen her türlü şeyleri içerir. Eğlencesine yazılmıştır, mantı...