Jay evinin önündeydi şimdi. Korkarak kapıyı çaldı. Heeseung'un söyledikleri tüm gün aklından çıkmadığı gibi aklını da yeterince bulandırmıştı.
'Gerçekten beni kullanıyor mu yani..?'
'Bana sarılışı, gülümseyişi hiçbiri samimi değil miydi..?'
'Yalnızca güvenliği için beni kullandı...'
'Ama şirkete geldiğinde gerçekten mahçuptu.'
'Tanrım ben cidden aptalım.'
'Seni özledim, çok pişmanım diye geldi sonra da bir anda ne tesadüfse bana yardım et dedi.'
'Şansa bak sen.'
'En başında fark etmeliydim beni kullandığını.'
Kapıyı kocaman gülümsemesi ve ona eşlik eden gamzesiyle Jungwon açtı. Kısık kedi gözlerine çok uzun bakmamaya özen gösterdi Jay. Bakarsa inanırdı çünkü. O gözlerin masum olmadığını kabul etmek fazlasıyla zordu.
"Hoşgeldin, Jay!"
Büyük bir neşeyle konuştu Jungwon. Bir iş gününde bile özlemişti onu. Tüm gün evde Jay'in gelmesini beklemiş, sabrının sonlarına çoktan gelmişti. Sıkıntıdan evi keşfetmiş, filmler izlemiş, Jay için ıslak kek yapmıştı. Islak kek yaptıktan sonra da sabırsızlık ve heyecanı keki Jay'e tattırma düşüncesiyle katlanmıştı. Şimdi de o yüz karşısındaydı. Mutlu olmamak Jungwon için oldukça zordu.
Ancak durumlar Jay için aynı sayılmazdı. Jay Jungwon'un gözündeki parıltıyla yaşadığını hissediyor fakat ardından Heeseung'un dediklerinin aklına gelmesiyle ve mesafesini korumaya çalışıyordu. Tabii, çabasının pek meyve verdiği söylenemezdi.
Hakim olamadığı minik tebessümüyle yanıtladı Jay:
"Hoşbulduk."
Jungwon Jay'in içeri geçmesi için kapının önünden çekilirken merakla gözlerini kırpıştırdı.
"Bir sorun mu var? Yorgunsun sanırım?"
Jay bu konuyu açmak için daha çok erken olduğunu düşünerek şimdilik yalan söylemeyi seçti.
"Evet, yorucu bir iş günüydü. Biraz dinlenmek iyi olur sanırım. Ben odama çıkıyorum, biraz kestireceğim."
Jungwon içinde bir yerlerden gelen kırık sesini duymamaya çalıştı.
'Dinlenmeye ihtiyacı var, belli.'
'Çok sıkmayayım.'
Hiç öyle gelmedi bana.
'Bir süre sana herhangi bir şey gelmesin tamam mı, lütfen.'
Jungwon dolu gözleriyle kapıyı örttü ve merdivenleri çıkan çocuğun arkasından uzunca baktı.
'Neden hiç yüzüme bakmadı ki..?'
'Bir sorun mu çıktı iş yerinde acaba?'
'Ama bir şeye kızıp başkasına yansıtacak biri değildi ki Jay.'
İnsanlar değişir.
'Yine de bana böyle davranması için bir sebep yok ki.'
Sen bir de hevesle ıslak kek falan hazırladın değil mi?
Tattırmak için can atıyordun bir de.
Komiksin.
Çocuğun tavırlarına bak.
'Susacak mısın artık..?'
Niye darıldın ki buna?
İki gün önce umrunda bile değildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
all of them ' enhypen
Misteri / ThrillerJungwon hayal görüyor olduğuna inanmak istiyordu. Gördükleri gerçek olamazdı değil mi? Yine zihni ona oyun oynuyordu. Evet, kesinlikle; yine saçma aldatmacaların biriydi bu. Jungwon yavaşça elini ablasının kırmızı alnına dokundurdu. Eline bulaşan k...