- Hova megyünk?
- Nem mondom meg, meglepetés lesz.
- Időre megyünk?
- Nem szívem, nem időre megyünk.
- Akkor előtte haza ugorhatnánk, hogy átöltözzek valami kényelmesebbe, és hogy ne munka ruhában legyek egész este?
- Kérésed számomra parancs.
Ben lekanyarodott az útról, és elindultunk hozzá, hogy átöltözzek. Fogalmam sem volt róla, hogy hova visz ma este, de nagyon izgatott voltam miatta. Végre normálisan randizunk és végre olyanok vagyunk, mint egy rendes normális szerelmes pár.
Húsz perccel később megérkeztünk. Ben leparkolt a garázsban, de nem jött fel velem így egyedül szaladtam fel a lakásba átöltözni.
Már a liftben elkezdtem vetkőzni, hogy minél hamarabb eltudjak készülni a titokzatos estére.
Beszaladtam a hálószobába és elkezdtem a ruháim közt keresgélni.
Már azt hittem sosem találom meg mikor a kezembe akadt az, amit pánikolva kerestem.- Ez az. – Kiáltottam fel.
Rohanva mentem a fürdőszobába is. Felfrissítettem a sminkemet, megfésültem a hajamat és felkentem egy enyhén rózsaszín rúzst z ajkaimra.
- Tökéletes. – Jegyeztem meg halkan.
Felvettem a fehérneműt, majd egy sötétkék miniruhába bújtam bele. Hozzá magassarkú csizmát választottam és egy melegebb téli kabátot. Kacsintottam egyet magamra a tükörben és már mentem is a lift felé, hogy végre leérjek Benhez és elinduljunk.
- Azta! – Mondta. – Ez így nem lesz jó. – Sóhajtotta miközben sétáltam ki a liftből az autó felé.
- Miért nem lesz jó?
- Muszáj visszamenned és keresni valami más göncöt.
- De miért?
Magához rántott, megfordított és a kocsihoz nyomott. Éreztem a nadrágján keresztül az okot, hogy miért nem lesz jó a ruha rajtam.
- Mert már most iszonyatosan kemény lett a farkam pedig csak kerek öt másodperce láttalak meg ebben a ruciban, és szavakkal nem tudom leírni, hogy mennyire kívánlak téged.
- Akkor dugj meg. - Ajánlottam fel az ötletet.
- Itt a garázsban?
- Miért ne? Eltudunk bújni a kocsi másik oldalához.
- Alice, komolyan beszélsz?
- Igen, komolyan.
- Na jó nem, nem foglak itt megkefélni, nem vagyok ennyire trehány.
- Akkor higgadj le, és higgadjon le a farkad is. – Nevetve mondtam.
- Akkor tűnj el egy kicsit a szemem elől, hogy ne lássalak és ne izgass tovább.
- Hm ez sajnos nem jöhet szóba, szerintem máshogy kellene orvosolnunk a problémát.
- Mire gondolsz bébi?
Megfogtam a kezét és áthúztam a kocsi takart oldalára. Pajzánul neki löktem és térdre ereszkedtem. Elkezdtem kigombolni a nadrágját, lehúztam az alsónadrágjával együtt és szemben is találtam magam ágaskodó kemény farkával.
Rögtön bevettem a számba, és szopni kezdtem.- Alice, baszki. – Suttogta.
Pár percig normál tempóban dolgoztam rajta, de aztán gyorsítottam a tempón és a kezeimet is bevetettem. Benjamin egyre szaporábban vette a levegőt, gyengéden belemarkolt a hajamba, majd teste hirtelen megfeszült.
ČTEŠ
Vakrandi az ördöggel. +18
Romance- Nahát Miss Morgan, de nagy lett a szája hirtelen. - Eddig is nagy volt. - Azt el is hiszem, a hátam mögött, gondolom. - Nem tudom ezt miért mondja. - Azért mondom mert a szemembe még sosem mondott semmi hasonlót. - Mindennek eljön egyszer az id...