Bizi boş sokaklarda yürüten Karan yüzündeki piç gülümsemesiyle önden önden giderken biz arkasından etrafa korku dolu gözlerle bakınarak onu takip ediyorduk .
Etrafımı size anlatayım , bomboş yağmurdan yerleri ıslanmış gri tonların hakim olduğu sokak ve yere savrulmuş eskiden kalma gazete kağıtları buraya kimse uğramamış mı ne garip yerdi bura ?
Dükkan falan yoktu bu arada, dar bir sokaktı çıkmaz sokak gibiydi işlek caddede yürürken bir anda buraya dönmüştük .
Hava yağmurlu ama yağmur yağmıyor tek tük atıştırıyordu .
İçimi ürpertici bir hava sarmıştı , bu sokağa girer girmez içimi garip bir his hakim olmuştu .
"Karan, abi sabahtan beri yürüyoruz bizi nereye getirdin ya " dedi Ulaş korkudan götü üç buçuk atıyor yavşağın .
Ona gülmek istesem de sonuna kadar haklıydı .
"Kes sesini Ulaş vardık zaten " dedi Karan , nereye vardık onu bir bilsek organ mafyası falan mı buldu bizi mi satacak bu ?
"Ben para etmem baştan söyleyeyim " dedim ellimi kendime çevirip tepeden tırnağa gösterdim .
Ulaş gözlerini devirirken Kaan koluma daha çok girmişti korkudan kaç yaşında çocuk altına işiyecekti az kalmıştı .
Furkan zaten Karan'ın arkasından çok garip yürüyordu bu ne yapmaya çalışıyor ? Sarhoş taklidi falan mı ? Aptal .
"Onu biliyoruz zaten Asrın beş kuruş etmezsin" dedi Karan ,ohh rahatlamıştım demek beni satmıyordu .
Derin nefes alıp etrafa bakınarak yürümeye devam ettim , gerçekten garip bir yerdi sanki yıllarca insanlar uğramamış gibi .
öyle bir şey mümkün olamazdı işlek bir caddenin ara sokağıydı yani bir iki kişi uğramıştır buraya , dükkan zaten açmak mantıksızdı buraya iki güne batardı kimse gelmediği için .
Ama caddedeyken güneşli olan havanın bu sokağa girince yağmurlu olması gerçekten beni biraz ürkütmüştü ve yerdeki çok eskiden kalma gazeteler hiç mi burada çöp toplamıyorlardı ya da biri mi atmıştı ?
Yerde gazete dışında çöp falan yoktu bu arada, bir iki bank vardı sadece onlarda her gün siliniyor gibi temizlerdi .
Ve gazetelerde çok eski yıllardan kalmış gibiydi yeni değiller .
Kafamı iki yana sallayıp Kaanla beraber hızlandık o hiç konuşmuyordu korkmuştu yavrum .
Karan dediğim gibi bir çıkmaz sokağa sokmuştu bizi, duvarla çevrili yerin önünde durdu garip bir yer .
"İşte geldik " diye bağırdı Karan bir de mutluydu aptal ,burada bizi öldürseler kimsenin haberi olmazdı .
"Bura nere ya? ben girmem buraya " diye bağırdı Ulaş , korkusuz kahramanım benim .
"Ulaş emin misin? " dedi Karan tek kaşını havaya kaldırıp ona baktı , Ulaş önden merdivenleri çıkmaya başladı .
Görüyorsunuz işte gerçek cesaret .
"Ben senin " dedi Furkan peşinden ilerledi Kaan bana bakarken .
"Sen önden çık arkandayım " dedim onu belinden tutup öne iteledim , kafasını sallayıp önden ilerledi .
Neden beraber çıkmıyorsunuz diyeceksiniz çünkü merdivenler dar olanlardandı hani şu tek kişinin zor sığıdığı kapalı alanda fenalaşanların korkusu eski merdivenlerden , basarsan kırılır mı ? düşüncesi yaratıyordu insanda .
Merdivene adımımı atmamla izleniyormuş hissi bedenimi sardı sanki arkamda biri vardı yutkunup hızla arkamı döndüm.
Kimse yoktu hâlâ aynı boş sokaktı işte, kaşlarım çatılırken etrafa baktım iyice delirmiştim herhalde .
"Hadi Asrın " diye bağıran karanla daldığım yerden gözlerimi çekip merdivenlerden çıkmaya başladım .
Dönen merdivenin sonuna geldiğimde önümüzde bir kapı vardı .
Karan kapıyı çaldı , içeride biri olduğundan bile emin değildim .
"Buyurun " içeriden gelen kadın sesiyle Karan kapıyı açıp önden girdi peşinden de biz girdik .
Orta yaşlarda duran kadının kafasında bir şapka vardı ve siyah örtülü masanın arkasında oturuyordu önündeki Tarot kartları ve mavi renkli parlayan küre korkutucuydu ama ilgi uyandırmıyor değildi .
"Karan ahh Karan çarpılıcaz lan bizi niye falcıya getirdin ?" dedi Ulaş karanın arkasından fısıldayarak ama kadın duymuş olacak ki gözünü Ulaşa dikip gülümsedi .
"Ben sıradan falcılardan çok ilerdeyim çocuğum " dedi gülümseyerek kırmızı dudakları ve beyaz teni vardı siyah uzun saçları uzun siyah tırnaklar ve geniş siyah bir şapka gözleri ise parlak yeşildi .
dikkatimi çeken başka bir şey vardı kadının yüzünde tek bir kırışıklık yoktu ve genç duruyordu ama elleri yüzünün aksine yaşlı eli gibiydi .
Kadının gözleri hepimizde gezindi ve bende durdu yüzündeki gülümseme genişlerken gözlerini benden çekti .
"Karan yaklaş " dedi hepimiz karana bakarken o donmuştu , neden bizi buraya getiren o değil miydi ?
Şimdi neden böyle bembeyaz kesilmişti ?
Karan yutkundu
"Daha önce tanışmış mıydık ? ben ilk defa buraya geliyorum " dedi titreyen sesiyle o da bu kadarını beklemiyor olacak ki kasıldıkça kasılmıştı .Kadın bakışlarını ondan çekip parlayan küreye baktı .
"Size normal falcılardan olmadığımı söylemiştim " dedi sesli bir kahkaha attı .
Hepimiz birbirimize bakıyorduk , Sikeyim seni Karan bizi neye bulaştırdın ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KONT (Gay)
General Fictionkırmızı gözler başımın dönmesine sebep olurken beni tutan soğuk ve sıkı kolları arasına yığılmıştım "benim güzel ruh eşim " dedi belimi yavaş yavaş severken "senden nefret ediyorum " dedim fısıldayarak "bende , ama birbirimize muhtacız ne sen be...