4. Bölüm

34 9 51
                                    

Selamm! Yeni bir bölümle burdayimm
İyi okumalarss<3
_________

İkinci cinayet.
__________

Kimdi bu adam? Beni neden bağlamıştı?

Bir anda gülmeye başladı, salak ya. Gülmesi durdu.

"Kebeleğim."

Bu sabah karşılaştığım adammıydı? O olamaz değil mi? Noluyordu böyle!

"Sabah karşılaştığım kişimisin?" Derin bir nefes aldı.

"Evet sabah karşılaştığın kişiyim, ne acı bana böyle demen. Kırıldım kebeleğim."

"Kebeleğim demeyi bırakırmısın?"

Yanıma daha çok yaklaştı, ona aşağıdan bakmak zorunda kalmıştım. Yere çöktü, onu böyle daha rahat görebilirdim.

Yüzünü şimdi görebiliyordum. Pürüzsüz yüz hatları vardı, sert bir görünüm aynı zamanda pamuk gibi bir görünümü vardı. Kumral tenliydi ve köprücük kemiği çok güzeldi, köprücük kemiği sevdam.

Yüzünü daha da inceledim, oda benimkini inceliyordu. Röntgen çektiniz a*ına koyayım.

Göz renkleri... Bir insanın göz rengine oldukça dikkat ederdim ve bu adamın göz rengi... Siyahtı? Benim göz rengim de siyahtı. Siyah rengini pek sevmezdim, gözlerim siyah olduğu için onları hep eş geçtim.

Gülümsedi. Onun aksine benim yüzümde hiç bir ifade yoktu. Gülümsemesini sevmemiştim.

"Gözlerimiz, aynı renk." Gülümsemesi daha da arttı.

"Farkettim." İfadem yoktu.

"Gözünün arkasındaki boşluğu görebiliyorum. " Gülümsemesi devam ediyordu.

"Artık neden burada olduğumu söyleyecekmisin?"

"Sana zarar vermeyeceğim. Ama unutmaya çalıştığın ve hâla sende olan o alışkanlığını devam ettireceğim, ve bu biraz acı verebilir. Şimdi sana bir video izleteceğim."

Cevap vermedim, başımı sallamakla yetindim diyelim.

Cebinden telefon çıkarttı ve bir kaç yere tıkladıktan sonra telefonu Yatay bir şekilde bana çevirdi.

Bu video, benim ikinci cinayetimdi.

Bu ilk cinayetim den de farklıydı, çok ca hemde.

Burada öldüreceğim kişi kız değil erkekti. Video yu başlattı.

"Kimsin! Kimsin de kaçırıyor'sun beni!? Açsana gözümü!"

Kahkaha attım.

"Seni öldürecek kişiyim. Korktummu? Yazık." Sesimde alay vardı, hemde fazlasıyla.

"Çok konuştuk, artık seni öldürelim."

"Öldürelim? İki kişimisiniz!? Öldüremez siniz beni!"

"Evet iki kişiyiz. Diğerini sadece ben görüyorum, sen duyamazsın da göremezsin de."

Gözlerini açtım, ağzını bağlamayacaktım çünkü onun acı dolu sesi bana daha çok zevk verirdi.

Elimdeki bıçağı boynuna dayadım.

"Eğer tek kelime edersen o boynunu yavaş yavaş dinle ne dinle ne keserim, aynı zamanda başka bir bıçağı da gözüne saplarım!"

Dilini yuttu sanırım? Kahkahalar la güldüm.

Ayakları ve elleri bağlıydı. Sürükleyerek aynanın karşısına götürdüm. Çıt çıkarmıyor du.

Kafasını aynaya vurmaya başladım. Bir elimle saçlarından tutuyordum, diğer elimlede kolunu sıkıyordum. Hızımı alamamıştım, hâla sert bir şekilde vuruyordum. Çığlık atıyordu, ağlıyordu, avazı çıktığı kadar bağırıyordu, ben ise kahkahalar ile gülüyordum. Artık gücü kalmadığında sesi kesildi.

Ayna boydan boya kandı, kafası parçalanmıştı resmen. Aynadaki kanlar yere akıyordu ve bu bana daha da zevk verdiği için kahkahalarım susmuyor du.

Aynanın karşısından çekip yere ittim, acınası bir durumdaydı. Elimdeki bıçağı karnının alt kısmına sapladım, hemen bilincinin kapanmasını istemiyordum. Gözlerinden göz yaşı akıyordu, bağıramıyordu. Yazık. Bıçağı bu seferde bacağına sapladım, bıçağı bırakıp golf sopasını elime aldım.

Golf sopasıyla tüm vücuduna vurdum, acıdan kıvranıyordu, balık gibi can çekişiyordu. Vurdum, vurdum, vurdum. Golf sopasını yere fırlattım. Kan olmuştu her yer, sanatıma bayılıyordum.

Elime balta aldım, baltayı görünce daha da kıvrandı, daha da inledi. Baygın baygın bakıyordu, korkuyordu ve korkudan altına kaçırdı.

Baltayı kaldırdım. 1, 2, 3 ve bingo.

Sağ kolunu kesmiştim, canlı canlı yapmıştım. Çığlığı soğuk depo da yankılanıyordu.

Tamamen güçsüz kalmıştı. Tekrar bir kaç kez bıçakladım, bilinci tamamen kapanmıştı.

......

Video burada bitti.

"İlk cinayetin biraz sıkıcıydı hatta ona pek cinayet denmezde. Bu cinayetini beğendim ama. İlk cinayetin de 15, ikincisin de ise 16-17 yaşlarındaydın."

Şaşkındım, bu video yu nasıl çekmişti?
O depoya nasıl girmişti? Beni ne Zamandır izliyordu?

"Nasıl... Nasıl sende bu video?"

"Kebeleğim... Benim hakkım da bilmediğin çok şey var. Ben senin hakkındaki her şeyi biliyorum"

"Ne zamandır beni izliyorsun?"

"Imm, 15 yaşındaydın bende 18 falan hesaplarsak 3 yıl falan."

..............

Bölüm sonuuu bu arada bu bölüm şuan en uzun bölüm diyebilirim ve diğer bölümler biraz daha uzayacakk bu bölüm toplam 611 kelime olduuu

Oylamayı unutmayinn

Kitabin Instagram hesabı: cinayet_işlenir.wattpad
🦋

Cinayet İşlenirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin