A szakítás után beleástam magam a szex témájába. Szerettem volna többet tudni, megismerni a vágyaimat, magamat, a testemet.
Először youtube videókat kezdtem nézni és ahogy böngésztem a videók között egyszercsak rábukkantam egy BDSM témájú beszélgetős videóra. Kíváncsiságból megnéztem és bár már nem emlékszem a videó címére tudom, hogy arról szólt, hogy párhuzamba állították a valódi BDSM-t a Szürke ötven árnyalatában látottakkal, elmondták hogy amit ott láttak a nézők az elég enyhe volt és hogy Magyarországon is van ennek közössége. Erre felkaptam a fejem. Ez érdekes... Eszembe se jutott addig, hogy talán vannak itt ebben a kis országban is olyan emberek, akiknek ilyen vágyaik vannak. Szóval elkezdtem magam egyre jobban beleásni a témába.
A következő állomás a könyvek voltak. Úgy gondoltam, hogy a Szürke ötven árnyalatához hasonló könyveken keresztül talán jobban ráláthatok arra, hogy mennyire tetszik, vagy mi tetszik nekem benne pontosan így gondolatban. De ezzel nem jutottam sokra, így máshogy próbáltam információt gyűjteni.
Elkezdtem cikkeket, tanulmányokat keresni, hogy választ kapjak egyáltalán miért érdekel ez az egész, szerettem volna mögé látni a vágyaimnak (de sajnos nem nagyon találtam olyan cikket, ami segített volna megérteni ezt).
Így végül pedig olyan emberek írásait olvastam, akiknek már volt tapasztalata a BDSM terén. Ezek az írások már sokkal jobban körvonalazták számomra, hogy milyen is ez, miközben a sok-sok információ által rájöttem nekem mi az ami tetszik benne és mi az amit egyáltalán nem szeretnék.
Maga az információgyűjtés időszaka nekem két évig tartott, de úgy gondolom ez egy nagyon fontos dolog, ha az ember bele akar kezdeni ebbe. Jó ha tudod, hogy mire vágysz, mire nem, ha nagyjából tudod hogyan zajlik, mit tehet meg a másik, mit nem, mire figyelj oda ismerkedéskor stb. És még persze így is sérülhet az ember. Nekem hiába tartott két évig mire odajutottam, hogy belevágok az ismerkedésbe, sajnos így is sikerült olyannal ismerkednem akivel nem kellett volna... De akkor még buzgón fedeztem fel ezt a számomra teljesen ismeretlen terepet és ismertem meg ezáltal jobban magamat. Ám a felfedezés útja rögös volt, tele voltam félelemmel, bizonytalansággal, talán még önutálattal is, erről a következő fejezetben fogok szót ejteni, mert úgy vélem, hogy akiket ez érdekel, azok közül sokan végigmennek ezen és ilyenkor jóérzés tudni, hogy nem vagyunk egyedül, illetve bemutatom, hogy nekem mi segített, hátha neked is beválik.
YOU ARE READING
Én és a BDSM (igaz történet)
Non-FictionFelnőtt tartalom 18+!!! Ezzel a könyvvel szeretném bemutatni a BDSM világát az én szemszögemből, megosztani tapasztalataimat, jó és rossz élményeimet ezzel segítséget adva azoknak, akik érdeklődnek eziránt, de még bizonytalanok és azoknak akik már e...