"Jimin kes sesini. Ben sen okul köşelerinde Hoseok'la yiyişirken bir şey diyor muyum?"
Taehyung'un dedikleriyle Jimin kızarmıştı.
"Yok öyle bir şey, uydurma!" Kızarmış yanaklarıyla ikimize bakıyordu. Şu an aşırı komik gözüküyordu, ancak gülmemem gerekiyordu. Çünkü eğer gülersem asırlarca trip atardı bana.
"Ben gördüklerime inanırım sayın Park cücecin Jimin" Taehyung'un sesindeki alay bariz belliydi. "Söyle şimdi Park Jimin," kendime çeki düzen vererek sesimi sinirli tutmaya çalıştım. Bir kere benden saklanmıştı olanları. Bunun acısını bir güzel ondan çıkarmam gerekirdi.
"Hoseok hyungla flörtleşiyorsun. Üstüne yetmezmiş gibi okul köşelerinde öpüşüyor, elleşiyorsun. Ama işe bak, en yakın arkadaşının -ki bu ben oluyorum- haberim olmuyor. Sevgilim söylemese bilmeyecektim. Ama ben Taehyung'la en küçük ilerlemeyi sana koşarak söylüyordum".
"Ne? Bebeğim, neden her şeyimizi bu cücecin bilmek zorunda ki?" Taehyung'un bu tatlı sitemi beni güldürmek istese de kendimi tuttum. Şu an gardımı indiremezdim, sinirli gözükmek zorundaydım.
"Ama Jeongguk. Yeminle ben bile ne olduğunu anlamadım ki... O yüzden sana söyleyemedim. Lütfen kızma bana" dudaklarını büzerek konuşmasıyle istemsizce benim de dudaklarım büzülmüştü.
Taehyung büzdüğüm dudaklarıma ıslak öpücük kondurduğunda, Jimin omuzundan tutarak onu kenara itmişti. "Önümde yapmayın bari ya!!" Taehyung onun bu haline kıkırdamış, tekrar dudaklarıma saldırmıştı ona inat.
Dudaklarımı dudakları arasına alarak nazikçe emmeye başladı. Kollarımı boynuna dolayarak daha da kendime çektim. Taehyung beni kucağına çekmiş, öyle öpmeye devam etmişti. "Utanmaz azgınlar sizi. Gidiyorum ben" ayağa kalkıp kapıya gitmesiyle gözlerimi açarak taptığım dudaklardan ıslak sesle ayrıldım.
"Seninle daha sonra konuşacağız Park Jimin!!"
"Sen önce sevgilinle yiyişmeni bitir, sonra konuşuruz" kapıyı açarak gitti. Utançtan yanaklarım kızarmıştı.
"Jimin de gittiğine göre, tamamen benimsin" kucağındaki bedenimi kanepeye yatırarak boynumdan başlayarak tüm bedenime öpücükler kondurmuş, kıkırdamama sebep olmuştu.
Yüzlerimizi eşitlediğinde burnunu burnuma sürterek, burnuma öpücük kondurdu.
"Doyamıyorum sana, güzel bebeğim benim" boynunu sararak bedenini üzerime çektim ve dudaklarımızı birleştirdim.
-
Huzur dedikleri bu olsa gerek. Taehyung'un göğüsüne uzanmış, dinleniyordum. Ben yıllarca bulamadığım, sahip olamadığım evimi bulmuştum. Taehyung benim evimdi. Bir ev kadar sıcak ve huzurlu hissettiriyordu. Ben evim ve aşkımla beraber huzuru da bulmuştum.
Yattığım çıplak göğüse öpücük kondurdum.
Taehyung saçlarımı seviyor, bazen de küçük öpücükler konduruyordu.
Bedenini yan dönerek ellerini üzerimdeki tişörtü kaldırarak belime sardı. Sıcak ellerini çıplak belimde hissetmemle tüylerim diken diken olmuştu. Ellerini çıplak tenimde hissetmek ayrı boyuttu.
Elleri belimi sararak beni kendine çekti. Yüz yüzeydik şimdi. Sıcak nefeslerini sus çizgimde hissediyordum.
Oluru varmış gibi biraz daha ona sokuldum.
Kalp atışlarını tam kalbimin üzerinde hissediyordum. Çenesini başıma yaslayarak öpücük kondurdu.
Belimdeki eli olduğu yeri okşuyor, mayışmamı sağlıyordu.
Üzerimde sadece Taehyung'un üzerinden çıkarttığı uzun, oversize tişörtü vardı. Yatmam ve belimdeki eller sebebiyle yukarıya doğru kıvrılmıştı o da.
"Şu an çok huzurlu hissediyorum".
"Ben de güzelim" her iltifat ettiğinde kalbimin hızlanmasına engel olamıyordum.
Hızlıca yatakta dönerek kucağına tırmandım. Kucağına bayıldığımı söylemiş miydim? Kucağına çok güvende hissettiriyordu.
Bir elini belime, diğerini de bacağıma koyarak okşamaya başladı.
"Bebeğim?"
"Film izleyelim mi?"
"Ne izleyeceğiz?"
Düşünmeye başladım. Ancak bacağımı boylu boyunca okşayan eli dikkatimi dağıtıyordu. "Ama sen böyle yaparsan düşünmem ki..."
"Ne yapıyormuşum?" Baldırımı sıkarak okşamaya devam ediyordu. "Bunu işte. Dikkatimi dağıtıyorsun" bedenimi hızlıca altına aldığında afallamış, kollarımı hızla omuzlarına koymuştum.
"O zaman biz film yazalım. Filmin konusu da, bal bebeğime olan aşkım olsun".
O gün saatlerce yataktan çıkmadık. Uyuduk, sohbet ettik, bir şeyler konuştuk ve bolca seviştik. Hayatımın en güzel günlerini yaşıyordum. Hayatımdaki en büyük şansım ve doğrum sözsüz Kim Taehyung'du.
-
Cok duygusalim, dokunmayın banaaa. Sweety bebesini sevdigim kadar hicbir ficimi sevmedigim cok asikar. O kadar tatlılar ki... Asigim hocammm.
Uzatmak istemedim bolumu. Tadinda bitirdim diye dusunuyorum. Fic boyunca en icime sinen bolumm bu oldu. Fici yazarken cok eğlendim ben. Zamanla yazma ilhamim gitti, yayinlayip kaldirdim, taslakta beklettim. Ama sonuc olarak bitti.
Umarim az da olsa siz de sevmissinizdir sweety'i. Eğer cok isterseniz, soz vermiyorum, ama ilerde bir tane de olsa ozel bolum yazabilirim.
Hoscakalin, kendinize guzel bakın. Baska ficlerde gorusmek uzere~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sweety✓
Fiksi PenggemarTaehyung ve onun tatlı Jeongguku Minific! 280123-260723 Texting