Z pohledu Vaďáka:
Probudilo mě zářící slunce do mého obličeje. Na posteli jsem ležel sám. ,, Ahoj Vadíku." Vybafla na mě Nikol a já jsem malém chcípnul. ,,Co děláš? Jsi normální?" Trochu jsem se usmál. Nikol šla dělat snídani, nejspíš vafle. ,, Snídaaaně." Zakřičela, donesla mi je do postele a lehla si vedle mě. ,,Tak co?Chutná?." zeptala se mě. ,,Je to jak od Poleraicha." (*nevím jak se to píše*). ,,Oo to mě těší." Zasmála se Nikol a dala mi pusu na tvář. Pak už jsem jen slyšel kroky do kuchyně, šla mýt nádobí. ,,Co budeme dneska dělat?" zařval jsem na ní do kuchyně. Nedostal jsem dostačující odpověď takže dnes se budeme jen válet u telky. Šli jsme si vyčistit zuby a následně jsme šli do obýváku. Nikol měla košilku s kalhotkama, byl to krásnej pohled na krásnou postavu. Lehli jsme si na náš červenej gauč a koukali jsme na něco v televizi vstal jsem a donesl z mrazáku zmrzlinu. Já seděl a ona si mi lehla na nohy. Hlavu měla trochu na mém ehm. Který se začal docela zvedat protože Nikola furt vrtěla hlavou. Rychle jsem vystřelil a řekl že jdu na záchod. Chvíli jsem na něm byl.,,Tak už Vadí?" volala na mě z obýváku. ,,Jojoo" přišel jsem k ní a naštěstí mi dala hlavu na rameno. Hrozně bych se styděl kdyby to cítila.
Z pohledu Nikol:
Koukáme spolu na telku a já si nu lehla na nohy. Cítila jsem jak se mu zvedá a dělala jsem že nic necítím. ,, Jdu na záchod" řekl mi rychle a byl červenej jak rajče. Zavolala jsem na něj, přišel a já si nu lehla na rameno.Promiňte že je tak krátkej ten díl, ale neměla jsem čas Ho napsat tak Ho píšu ráno před školou. Děkuju za hezké ohlasy. Uzijte si školu a papa. :**
ČTEŠ
Sám doma [VADAK] *DOKONČENO*
FanfictionZná ho od základky. Jeho rodiče odjedou na celé prázdniny do Kazachstánu. Napíše jí jestli nechce pár týdnů přespat. Co se stane když se osmnáctiletá a sedmnáctiletý budou kamarádit?