Akcja początkowa rozgrywa się 2 miesiące przed zakończeniem gimnazium,uznajmy ze Izuku dostał dar od All Mighta już wtedy ale nie trenował ,tak żeby nie było nic po nim widać.
«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»Nie mam pojęcia dlaczego tak było ,ale za każdym razem kiedy go biłem i wyzywałem robiło mi się go żal ,z czasem nawet wyobrażałem go sobie ze mną w zawstydzających sytuacjach ,nie wiem czy to dlatego ze jestem gejem czy może zacząłem coś do niego czuć, bardzo bałem się tego drugiego bo przecież przez tyle lat miałem go za zero i za obiekt kpiny i teraz miałbym wyznać mu ze go kocham? Muszę zrobić wszystko aby to uczucie nie wyszło na jaw ,muszę zrobić wszystko aby zniechęcić go do mnie .Nie mogę pozwolić na to aby on cierpiał przeze mnie.
Podczas wiosennego ranka zielonowłosy chłopiec kierował się do szkoły przez most usypany kwiatami wiśni ,w końcu mial już dar i chciał porozmawiać z Katsukim czy chce odnowić przyjaźń ,fakt nie wiedział jak czerwonooki zareaguje na to co mu powie ale powinien się ucieszyć.Chłopak nigdy nie spodziewał się ze ten dzień będzie najgorszym dniem w jego życiu .
Skip time 16.47
Właśnie kieruje się za Katsukim z nadzieją ze ten zgodzi się na rozmowę ,gdy już „zapukałem" w jego plecy Katsuki mial jakoś podejrzany dobry wyraz twarzy co szybko zmieniło się gdy ujrzał niższego ,ku zdziwieniu zielonookiego Katsuki sam go gdzieś zaciągnął pod pretekstem rozmowy
-wyglądasz jakoś inaczej Deku ,co ci jest co?
-A-ah Kacchan nic mi nie jest t-tylko ci się wydaje..Ha ha
- pierdolisz głupoty Deku ,mów co ci jest!
Pierwszy raz w życiu widzę jak Katsuki ma tak wkurzony wyraz twarzy, boje się panicznie ,teraz wiem ze wcale się nie ucieszy na tą wiadomość wręcz przeciwnie on mnie rozszarpie, ale jakoś niespecjalnie mi to przeszkadza kocham go i jakoś go powstrzymam w końcu mam dar
-Mów do kurwy !!
- K-kacchan n-nie wiem czy m-mogę
Ujrzałem iskry lecące z jego dłoni , i momentalnie cały się spiąłem
-D-dobrze j-już mówię..M-mam....Dar
W tamtej chwili coś we mnie pękło ,czy on okłamywał mnie przez cały ten czas dając się tak poniżać ?pozwalal mi robić z siebie śmiecia ?bardzo się cieszę ze ma dar ale a-ale okłamał osobę która go kocha..muszę coś z tym zrobić nie pozwolę sobie na zmięknięcie w takiej chwili!!
-zabij się Deku ,świat nic nie straci ,wręcz zyska a ja nie będę musiał patrzeć na takie scierwo jak ty ,jesteś nikim rozumiesz?dla mnie stanowisz tylko przeszkodę która trzeba wyeliminować .
Coś wannie pękło ,moje serce które biło dla Katsukiego, przestało bić ,zamarłem i pozwoliłem łzą płynąć.
Widziałem pierwszy raz jak Deku pociekły łzy ,tylko dlaczego?zanim zdołałem sobie uświadomić to co powiedziałem ,był już poza moim polem widzenia.Żałowałem w chuj ze nie wyznałem mu tego pierdolonego uczucia ,teraz muszę go odnaleźć
Skip time 21.58
Aktualnie stałem na dachu bloku w którym mieszkam ,widok z tego miejsca przyprawia mnie o dreszcze.Widać stąd wszystko UA, jadące auta i ludzi którzy nie są świadomi ze zaraz obok nich będzie leżał trup ,kiedyś razem z Katsukim oglądałem zachody słońca co wieczór ,dzisiaj robię to ostatni raz i w dodatku sam.
YOU ARE READING
Hope | bakudeku
Fiksi RemajaKochałem go tak bardzo, ze przeze mnie chciał skończyć ze swoim życiem .Żałuję ze nie powiedziałem mu tego szybciej ,nie cierpiał by tak i nie bał się mnie. Opowieść w której Katsuki jest na zabój zakochany w Izuku ale nie chce dopuścić tej wiadomoś...