seni seviyorum demeye korktum

108 12 8
                                    

Bugün okula yeni kisi gelmisti acikcasi hiç merak etmiyorum desem yalan olur ama  sadece tipini merak ediyorum hepimiz böyle olmazmiyiz sadece tipini merak ederiz ondan sonra konusmaya baslar ve onu severiz ve beklenen an geldi o geldi ve cok yakisikliydi diyebilirim . Zil caldi ve biz derse girdik hoca ders anlatiyor ama ben herzamanki gibi dinlemiyordum dersin yarisinda kapi caldi hoca gir demesiyle müdürün iceri girmesi bir oldu herkez müdüre bakarken birden iceri o girdi afallamistim ben hoca bos olan birinin yanina gec dedi ve tek bos olan benim yanimdi benim yanima geldi ilgilenmiyomus gibi yaptim ama ona asik oldum sanirim öyle hissediyordum cocuk bana dönüp merhaba dedi bnde karsilik verdim ismini sordum ve harry mis adi ondan hoslandigim acikca belliydi ama bana bakip duruyordu bende harry bana niye bakiyorsun dedigimde sadece seni farkli görüyorum dedi ben orda ne oldugunu sasirmistim aksam parti vardi partiye gelecekmisin diye sorunca evet dedim .
Ama orda refleks olarak cikan bir kelimeydi o aslinda gelmicektim ama o partiye gidiyor bende gitmeliydim zil caldi ve aksama parti vardi napacagimi bilmiyordum eve girdigim anda karnimi doyurup 1 saatim kaldigini ögrendim ve hemen siyah elbisemi giyip saclarimi yapip cikmistim .
Ve partiye geldigimde harry ile karsilastim gel iceri girelim dedi olur dedim herkez dans ediyordu cilginca .
Ve ask sarkilari calmaya basladi ben harry ye bakiyordum bana birsey söylicek gibi duruyordu sordugumda dans edelimmi diye soru sordu olur dedim.
Dans ederken gözlerime bakiyordu bana asikti galiba parti bittiginde sahilde yürüyelimmi dedi sahile cardigimizda konusuyorduk konusurken gözlerimizin icine bakmamiz yararli olmustu galiba ki bana asik oldugu söledi ben orda sanki ölmüste dirilmis gini beyaz olmustu bende seni seviyorum deyince öpmeye basladi 2 dakika sürdu galiba beni eve birakti ve biz artik sevgiliydik .......
Arkadaslar bu ilk hikayem oldugu icin kötü oldu diger bölumlerini daha iyi yapacagima eminim...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 08, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

seni seviyorum aptalHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin