Selammm
İyi okumalare💅
------------
Jisung'dan
Düğünü nerdeyse yarılamıştık beynimin artık patlayacağını hissediyorum. Oturmaktan artık eklemlerim bana küfür ediyo. Şu önündeki masada oturan Yunan heykeli de bana bakmaktan bi vazgeçmemiş hala bakıyo. Bende ona bakıyom. Sırıtıyo la bu. En son dayanamadım kalktım. Kalkmamla yere düşmem bir oldu. Eklemlerim çok fena ağrıyodu.
Şu Yunan heykeli kalktı yanıma geldi.
"Hey iyi misin? "
"Ow evet sadece çok oturmaktan artık eklemlerim ağrımış. "
Kafasını sallayıp beni kaldırdı. Hazır yanımdayken
"Ne bakiyodun bana"
"Hiç öylesine bakıyodum"
"Şahsen ben inandım"
"Neyse ben çıkıyorum görüşmek üzere Sincap"
"Görüşmemek üzere Yunan heykeli"
Dediğim son şeyde bana gülümseyip gitti. Tatlı gülüyodu. Annem yanıma geldi.
"Jisungum"
"Evet anne"
"Hadi eve geçiyoruz yorulmuş olmalısın"
"Ah evet yoruldum"
"Hadi arabaya"
"Anne ben yürüyerek gelsem? "
"Nasıl istersen canım dikkat et"
Başımı olumlu anlamında salladım. Yunan heykelinin gülüşüne takılı kaldım.
Annemlerin arabaya bindiğini görünce bende hemen bahçeden çıkıp yürümeye başladım. Yağmur yağıyor insanlar bi taraflara kaçışıyordu. Akşam yağmuru olduğu için bilerek yürümek istedim. En huzurlu anlarım şuan.Eve yaklaşmıştım ama hiç eve girmek istemiyordum ben sadece onun gülüşünü düşünüp gecenin bi yarısı yağan yağmurda yürümek istiyordum. Sırf hasta olmamak için evin önüne gelip anahtarı deliğe sokup kapıyı açtım.
"Oğlum hoşgeldin"
"Hoşbuldum anne"
"Hadi sen duş al çok ıslanmışsın"
"Tamam şimdiden iyi geceler"
"Sanada tatlım"
Yarın okul vardı hiç gitmeyi istemiyordum ama işte zorunluluk. Kıyafetlerimi çıkarıp kirli sepetine fırlattım. Sıcak suyu ayarlayıp küvetin içine girip yıkanmaya başladım..
Selağmm
Görüşürüğz zkmxşcmxşmc
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Düğün\Minsung
RandomJisung gittiği düğünde durmadan kendisine bakan birini fark eder "Ne bakıyodun" "Hiç öylesine" "Şahsen ben inandım" Başlangıç: 28 Temmuz 2023 Bitiş: 31 Ocak 2024 Fic şarkısı: B.-Anıl Emre Daldal Fic şarkısı(2): My Love Mine All Mine-Mitski Etiketler...