Selam

316 9 2
                                    

Herkese selam öncelikle dizimiz başlayana kadar kısaca tahminlerimi daha doğrusu olmasını istediğim şekilde yazmaya çalışacağım ve okumaya başlamadan önce size dizi hakkındaki bir kaç düşüncemi söylemek isterim ki daha rahat canlandırabilin.

Öncelikle dizide izlerken en keyif alıp en sevdiğim karakterin kesinlikle nokta atışı bir şekilde Kıvılcım olduğunu söyleyebilirim resmen kendimi izliyormuş gibi hissediyorum çok keyif alıyorum zaten Evrim Alasyanın güzelliği ve karakteri yansıtış şeklide tek kelime ile MUHTEŞEM. 

Kıvılcım karakteri bence ağır sorumluluklar altına girmiş ve dincilerden travmalar yaşamış bir insan o yüzden dinini yaşamaya çalışan her insana karşı inanılmaz katı ve duvar örmüş durumda bende kendi özel hayatımda en çok darbe yediğim kesim dinci tayfa olmuştur. Bu tarz insanlar yüzünden insanlar sorunu dinde arıyor dinin de öyle olduğunu düşünüyor ki uzun bir süre bende öyle düşündüm hala da acaba böyle mi düşünüyorum ben demeden kendimi alıkoyamıyorum. Hayatımda bana iz bırakmış darbe yediğim beni kazıklamaya bana kazık atmaya kullanmaya çalışan kaç insan varsa alayına dindar geçinen insanlardı bu insanlar da öyle çeşit çeşit ki Alkol almayan ama her türlü pisliği yiyen insanlara dincilik dersi vermeye çalışan ailesinden gizli her boku yiyen erkek olduğu için her boku yapan kadınları eve kapatan izin vermeyen erkekleri el üstünde tutan o kadar çok bu tiplerle uğraştım ki sonunda hayatımdan çıkardım ve dilerim ömrümün sonuna kadar da girmezler.

Kıvılcım çok güçlü kendi ayakları üzerinde durmayı başarabilmiş otoriter bir kadın. Din hakkındaki yorumu veya kapalılar üzerindeki ilk bölümlerdeki söylemlerini hoş bulmasamda eğitimci adayı olarak eğitimle ve annelik hakkındaki düşünceleriyle kalbimde taht kurdu. Yanlış veya doğru karar da verse ne olursa olsun kızının arkasında durup ona destek olması kalbimi eritti. Her defasında benim annem de bana bu şekilde bir tepki verir mi diye düşünmeden edemiyorum yani annemin Kıvılcım gibi olmasını o kadar isterim ki ama maalesef benim annem Pembeye daha yakın her neyse.

Allah herkesin başına Ömer gibi eşler versin dizideki en clas adam o. Düşünüş tarzından yaşam tarzına kadar muhafazakar birisi olacaksa Ömer gibi olsun dediğim doğrudur dilerim herkes Ömerini bulur bir gün. 

Onun dışında dizide Mustafa - Sönmez ilişkisine bayılıyorum çok samimi ve sıcak geliyorlar bana Umut ve Nursema da güzel aşk hikayesi oldu.

Anlayacağınız arkadaşlar baştan başlamadan değinmek istedim ki ben sapına kadar sonuna kadar Kıvılcımcı olmakla beraber best çift olarak da KıvMer diyorum. 

Şimdiden hepinize keyifli okumalar dilerim :)

KIZILCIK ŞERBETİ 2.SEZONHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin