Tan vaktine denk.

194 17 223
                                    

'And when you go awayI still see you'

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

'And when you go away
I still see you'


-

Kim Taehyung,

Ah o filmlerden çıkmışcasına büründüğü yüz ifadeleri,avını izleyen bir avcı misali bir şey istediğinde ki o karşı konulamaz bakışları,uğruna ölebileceğim birbirinden farklı göz kapakları,hunharca öptüğüm dolgun dudakları ve taptığım elleri..

ben onun ne denli mükemmel olduğunu düşünürken,arsızlığına öldüğüm o elleri kalçalarımı kavradı sıkıca,ben ise olabildiğince kısık sesle inledim.

O beni köşeye sıkıştırmanın verdiği hoşnutluk ve arzuyla dudaklarımı emerken ben tek elim ile beceriksizce dakikalardır önünde durduğumuz otel odasının kapısını kapatmaya çalışıyordum.

Yine başaramadığımda Taehyung dudaklarımızı ayırmadan alaycı bir şekilde kıkırdadı ve tüm odağı hâlâ bende iken nazikçe kapıyı kapattı.

Daha sonra dudaklarımı ısırarak bana eziyet çektirmeye devam etti,dahası elleride bu eziyete ortaklık ediyor her bir santimimi yeniden keşfediyordu.

Zavallı ben ise Kim Taehyung'a karşı koyamadığımdan dokunuşları altında kendimi usulca serbest bıraktım.

Bu saatler bizimdi,neredeyse her gece buluşup geldiğimiz bu otel odasını evimiz bellemiştik bir nevi.

Alt dudağımı hızlıca dudakları arasına aldığında hasretle saçlarına tutundum.Düşmekten korkan bir çocuk gibiydim adeta.Görünürde sadece öpüşüyorduk fakat ben,bedenim metrelerce yüksekteki bir binanın üstünde gibi hissediyordum. Zira ayaklarım tutmuyor gibiydi.

Ah pekala gibisi fazlaydı.

Bir insan bir insanın dokunuşlarına karşı böyle hassas olabilir miydi?

O hâlâ alt dudağım ile ilgilenirken bende dolgun üst dudağı ile ilgileniyordum.Tüm daireyi çıkardığımız ıslak öpüşme sesleri dolduruyordu.

Sonunda beni duvara sıkıştırmış olmaktan bıkmış olmalıydı ki ellerini kalçalarıma atarak hırçın bir şekilde sıktı.Hafif bir mırıldanma bıraktım dudakları arasına,bunu yapmam hoşuna gidiyordu biliyordum.Yaptığıma karşılık kalçalarımdan tutarak beni havalandırdı ve oluru var gibi bedenimi daha da bastırdı neredeyse bütünleştiğim duvara.

Giydiğim deri pantolonun üstüme yapışma avantajı ile aletini tam deliğimde hissediyordum,bunu bilen Taehyung ise aldığı hazla beraber kendini bana daha da bastırırken inledi.

Kim Taehyung deri kıyafetlerime,ben de ona bayılırdım,bir hayli hem de.

Kasıklarıma dayadığı kasıklarını hafifçe oynattı ve ateşten farkı olmayan dilini yolladı dudaklarım arasından.Pütürlü ve ıslak dokuyu ağzımın içinde hissettiğim gibi ellerim altındaki saçlarını daha da çok çekiştirdim.Kafası baskımdan dolayı biraz benden ayrılsa dahi tahammülü yokmuşçasına birleştirdi dudaklarımızı.

Sunsetz \ TaeKookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin