7. Bölüm

386 15 4
                                    

Hepinize iyi okumalaaarr. Oy ve yorum atmayı unutmazsanız cook sevinirim💗

Eve geldiğimizde biraz dinlenip gideceğimiz mekan için hazırlanmaya başladık. Keremin dediğine göre gideceğimiz yer lüks bir yer olduğu için siyah sade ama şık olan bir elbise giydim. Hazır olduğuma emin olunca aşağı indim ve bizimkilere baktım. "Hazır mısınız?" Dedim bağırarak.

Berkay odasından üstündeki beyaz gömleğiyle ve siyah pantolonuyla çıktı. Sırıtarak, "Nasıl olmuşum?" Dedi. Uzun bir süre giydiklerine bakıp, "Normal olmuşsun." Yüzünü buruşturup Keremin odasına doğru döndü. "Sen ne anlarsın zaten modadan." Tabi tabi anlamında kafamı sallayıp Berkan ile birlikte Keremi beklemeye başladım.

Aradan geçen 15 dakika ardından nihayet çıkan Keremle birlikte derin bir nefes aldım. "Oğlum Kralın huzuruna çıkmayacağız. Bu nasıl bir hazırlanmaktır yarım saattir bekliyoruz ya."

Kerem kollarını birleştirip Berkan'a göz devirdi. "Namaz kıldım ne yapayım Berkan?" Berkan alkış yapıp, "İman power." Dedi ve ellerini Keremin yanaklarına yerleştirdi. "Seninle gururki duyuyomki Keremki." Kerem tek kaşını kaldırıp bu salak mı dercesine bana baktı. Bende dudaklarımı bilmiyorum anlamında büzüp evin çıkış kapısını açtım.

"Haydi, çıkalım artık." Dedim. İkiside senkronize adımlarla benimle birlikte evden çıktı.

Keremin ayarladığı eğlence mekanına geldiğimizde araban indik ve mekana girdik.
Berkan önden heyecanlı heyecanlı yürürken birden ayağı merdivenlere takıldı ve yere çakıldı.

Ben hemen Berkan'ın yanına eğilip nasıl olduğunu sorucakken, Keremin anırmasını duymamla ona baktım. Baktığımı gören Kerem kahkasını durdurup yanımızdan koşarak uzaklaştı.

Onun gitmesiyle yavaşça ayaklanan Berkana yaklaştım. "İyi misin?" Berkan gözlerime uzun uzun bakıp, "Sanane." Gözlerimi kısıp kınarcasına baktım. "Size iyilik de yaramıyor." Berkan birden gülümsedi ve kolunu omzuma atıp, "Şaka yaptım canım." Dedi ve benimle birlikte bizim grubun olduğu tarafa doğru yürümeye başladı.

Bizi gören Zaniolo sırıtıp bana göz kırptı.

Yanlarına geldiğimizde Berkan Keremin yanına yerleşti. Bende geri kalan iki boş yere baktım. Birisi Zaniolonun yanındaydı diğer yerde Barışın yanıydı. Barış Alperin yanına oturdum. Zaniolo ise beni tripli bakışlarıyla süzdü ve İcardi ile olan sohbetine geri döndü.

Ortamdaki sohbete dahil oldum ve keyifli saatler geçirmeye çalıştım.

Lucas birden çalan hareketli şarkıyla beraber oynamaya başladı. Oynarken Mauroya da cilve yapıyordu. Berkan kahkahalarla gülerken Barış Alper de Lucasa laf atıyordu. "Erkeğini etkilemeye çalışan arizona kertenkelesi." Bunu dediği anda Berkan ağzındaki alkolü Keremin yüzüne fışkırtmıştı.

Kerem kaşlarını çatıp sesini yükseltti. "Mekana geldin onu anladım, içki içtin onu da anladım ama neden yüzüme püskürtüyorsun kardeşim?" Dedi.

Barış Keremin gerildiğini anlayıp ona saçma şakalar yapıp eğlendirmeye çalıştı. Tabi Barışın saçma espirileriyle daha da gerilen Kerem gözlerini kapatıp sandalyeye yaslandı ve dua etmeye başladı.

Berkan bana dönüp fısıldadığını sanarak bağırdı. "Bu Kerem de Hacca gittim, en imanlı benim diye geziyor ama iş eğlenmeye gelince hepimizden önce atlıyor ortama." Dedi. Tabi fazla yüksek sesle söylediği için Kerem gözleri kapalı, ellerini dua için açmış bir şekilde bağırdı. "Seni duyuyorum Berkan."

Berkan da irkilerek benden uzaklaştı ve hiçbir şey olmamış gibi etrafı incelemeye başladı. Herkes Berkan'ın haline gülerken gözüm somurtan Zanioloya takıldı.

Kontrol etmeden atıyorum yanlışım varsa kusura bakmayın.

Galata -Nicolò ZanioloHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin