**Inceputul**

44 2 0
                                    

Ochii, ochii aceia ce apareau din intuneric, erau asa verzi, parca ma mancau doar din priviri. Imi era asa de frica dar in spatele meu era o prapastie, apoi am auzit un zgomot venind de nicaieri, imi spunea ''FUGI, fugi''. Am fugit, simteam ca ma urmareste ceva, m-am dus spre casa unde locuiam, am intrat pe balconul camerei mele unde locuiam doar eu cu tata. Era miezul noptii, nu vroiam sa il trezesc pe tata asa ca m-am culcat la loc, gandindu-ma la cele intamplate in padure. Cine era bestia cu ochii verzi? Cine mi-a spus sa fug? Am oare un inger pazitor? Dimineata, m-am trezit speriata din cauza acelui ceas. Cobor repede scarile sa nu intarzii la scoala , ma duc in bucatarie si il vad pe tata pregatind mancare de dimineata, nu o mai gatit de ceva vreme.

- Buna dimineata, tu gatesti?!

- Hey! Da, tu ai gatit mereu de cand a murit mama ta, am zis ca e momentul sa gatesc si eu!

- Da... Sa stii ca inca imi e dor de ea!..

- Stiu si mie, dar e momentul sa trecem peste!


Am terminat micul-dejun si am fugit spre scoala. Eram noua in acea scoala, nu cunoasteam pe nimeni, nu aveam la cine povesti ceea ce s-a intamplat noaptea trecuta in padure. Am ajuns la scoala si m-a salutat pe hol un baiat, ochii albastri, avea chipul palid, parul brunet, era foarte dragut, vocea, vocea lui imi suna foarte cunoscut dar nu stiam de unde. Era coleg cu mine in clasa il chema Alex, statea chiar langa mine. Dupa ore s-a oferit sa ma conduca acasa, parca il cunosteam de mult timp. In drum spre casa m-a facut cea mai fericita persoana, vorbeam mai mult despre mine, nici nu ma interesa de unde ii, cati ani are. Dar se vedea ca este interesat de mine si asta ma facea foarte fericita, ca unei persoane ii pasa de mine. Asteptat cu nerabdare a doua zi doar ca sa il pot vedea pe el. Nu i-am putut spune ce am patit aseara, el stia ca am ceva pe suflet dar nu vroia sa insiste, nici macar nu i-am spus cum ma cheama. Ajung acasa si ghici ce vad o fata blonda se muta chiar vis-a-vis de mine, la prima vedere mi se pare ca are fite, ma duc si o salut si chiar e de treaba. Mi-am zis n-are cum parca era alta fata, aparentele chiar asa mult inseala? Si dupa doua ore parca suntem cele mai bune prietene. Avea ochii caprui, parul blond, chipul minunat, o chema Andreea. S-a mutat recent in zona, v-a fi colega cu mine in clasa. Cateva saptamani m-am tot intalnit cu Alex si cu Andreea si am inceput sa le spun ceea ce am vazut in padure cu luna plina, si mi-au spus ca probabil mi s-a parut, si le-am dat crezare. Dupa o saptamana era din nou luna plina si am mers din nou in padure si am vazut o bestie, un fel de lup dar mai mare, era cat mine, daca nu mai mare, avea ochii verzi, dar nu imi facea vre-un rau, am stat pe loc si s-a uitat tinta la mine iar apoi a fugit. M-am dus sa ii spun la Alex si parea agitat, mi-a spus ca de ce am facut acest lucru, daca imi facea vre-un rau. Apoi l-am intrebat daca stie despre creatura aceea, a spus ca este un varcolac, si a inceput sa imi povesteasca mai multe lucruri. I-am zis pentru ca m-a mintit nu vreau sa il mai vad si am fugit acasa plangand. Timp de o luna nu l-am mai vazut nici la scoala, chiar daca m-a facut cea mai fericita, am renuntat la el. Vine in vecini un tip nou, era ruda cu cel mai batran om din sat, il chema Andrei, era musculos, avea barba, avea un zambet frumos. A intrat in vorba cu mine, era ca si cum am fii cei mai buni prieteni. Dupa ceva timp se intoarce Alex si imi spune sa ne vedem la miezul nopti in padure. Ma duc in padure si imi propune sa fim impreuna si sa nu ne ascundem nimic. Am acceptat si imi spune ca este vampir si ca mai are un frate care v-a veni mai tarziu in sat, il cheama Emil. Pana sa vina Emil, am petrecut cele mai fantastice zile petrecute alaturi de Alex. Alex era foarte calm, chiar daca era vampir, el manca doar iepuri. Chiar daca mi se parea ca era dezgustator asta, nu mi-a pasat.

Dupa ceva timp vine si Emil, parea pierdut, era o fire razvratita de tot ce tine de umanitate, nu ii placea nimic, era agresiv, cand m-a vazut a venit spre mine si m-a sarutat, i-am dat o palma si vazand asta Alex l-a atacat imediat. El a zis ca se bat tot timpul cand se vad. Dupa un timp Emil s-a calmat uimitor de mult si ne-am inteles toti 3 foarte bine. Am plecat de acasa si m-am mutat cu ei, tata a fost de acord.

Accept sfaturi, nu fiti rautaciosi, e prima oara cand scriu o poveste!

Vampir sau VarcolacUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum