Примітки:
Раджу послухати Dark red.
_________________________________________- Ну, Босс!.. - невдоволено протягкув з втомленим і благаючим обличчям Ран, стояв разом із Ріндо перед Майкі, який, своєю чергою, сидів за столом у великому чорному шкіряному кріслі, перебираючи звіти, нещодавно принесені Коконоєм.
Ріндо також був незадоволений обставинами, що склалися, а точніше, ці "обставини" - один з найбільш абсурдних наказів Майкі за всю історію існування Бонтен.
- Босс, навіщо це все? Він і сам видужає, не здохне, - з таким же голосом промовив молодший Хайтані.
Манджиро підняв нарешті голову, вже вдосталь наслухавшись усіх цих невдоволень. При цьому обличчя його відображало лише звичну байдужість, та холодні погляди, що палили наскрізь. Але всі уже звикли.
- Ось за цим я вас двох до нього посилаю. Ви повинні простежити, щоб він не здохнув і допомогли йому швидше одужати. Чи знаєте, нехай ви всі й недолюблюєте Санзу, але він виконує найскладнішу роботу, без нього тут усе за кілька днів розвалиться.
Ран лише закотив очі, але аж ніяк не з бажання показати Майкі все своє невдоволення, навпаки, він так показує, що Майкі до чортиків правий, але наказ стежити за Санзу все одно неприємний.
- Добре, - почав Ріндо - але чому саме ми? Чому не той самий Такеомі? Він його брат взагалі.
- Тому що Такеомі та Коконою кілька днів у Йокогамі підписуватимуть договір про постачання зброї. Тим більше при турботі Такеомі, Санзу зляже ще на тижні два.
- А як щодо... - хотів було висунути кандидатуру в няньки для Харучійо, як тільки Майкі його перебив.
- Інші мені будуть потрібні тут, ви, до речі, не виняток. Ніхто від роботи вас не визволяв.
- Майкі! - заскулили обидва брати, роблячи якомога змученіше обличчя.
- Ви їдете до Санзу, прямо зараз. Це моє останнє слово, - Сано вже витратив усі запаси своєї комунікабельності на Хайтані. Він не хоче нічого чути від них.
А братам, власне, нічого й не залишалося, окрім як їхати до рожевого уйобища. Вони вже репрезентують і гидують від того, наскільки його квартира засрана і навколо повно наркоти, як він хворий і під препаратами творить будь-яку хрень, кашляючи і згинаючись від температури. Не митий, смердючий, у брудному одязі з розширеними зіницями. Рану тим більше неприємно, він перфекціоніст, йому просто про одну цю думку хочеться блювати. Ріндо ще гидливіше Рана, тому він вже просто намагається не думати про це, бо реально вирве.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Він такий інший...
FanfictionСанзу захворів і попросив Майкі дати йому кілька днів на одужання. Майкі погодився, але через день відправив Хайтані до Санзу, щоб вони за ним стежили і якнайшвидше поставили на ноги. Роздратовані цим наказом, але нічого не здатні змінити, брати йду...