Anime Türleri

43.9K 117 61
                                    

SHOUNEN: Kelime anlamı genç erkek demektir. Genelde yaş grubu +13 yaş olan erkeklere hitap eden animelerdir. İçinde dövüş, savaş, kan vardır. Komedi türünde de yapılabilir. Dünya üzerinde yayınlanan animelerin çoğu bu anime türünde olurlar.

SHOUJO: Kelime anlamı genç kız demektir. +13 yaş kız çocuklarına veya genç kızlara hitap eden animelerdir. Gene içerisinde savaş, büyü gibi öğeler olabilir. Çok dişisel animelerdir.

SEINEN: Kelime anlamı yetişkin erkek demektir. +17 yaş kitlesine hitap eden erkekler için animelerdir. Shounen'in bir üst hali de denebilir aslında. Cinsellik, dram, savaş gibi ögeler içerebilir.

JOSEI: Kelime anlamı yetişkin bayan demektir.Genellikle dram,cinsellik,romantizm içeren türdür.17 yaş üstüdür.Seinen in bayan versiyonuda denebilir.

HENTAI: Yoğun miktarda cinsellik unsurları içeren +18 yaş ve üzeri kesime hitap eden animelerdir. İçerisinde büyü, savaş, dram gibi unsurlar olabilir her konu işlenebilir. Yetişkin animeleri olarak da geçer.

Ecchi: Tam anlamıyla cinsellik manasında değilde onun biraz aşağısı gibi. Cinsel ilişki içermez. Her konuda yapılabilir, güzel bir anime türüdür. Bayan karakterlerin popoları, göğüsleri biraz daha belirgin çizilir. 13-17 yaş kitlesine hitap eder.

Shounen ai: Erkek erkeğe yoğun sevgiyi içeren tür. Türk insanının pek alışık olmadığı cinsten sevgi türü.

Shoujo ai: Kız kıza yoğun sevgiyi içeren tür.Türk insanının pek alışık olmadığı cinsten sevgi türü.

Yaoi: Erkek erkeğe aşkı ve yoğun ilişkiyi içeren tür. Tuhaf olsa da izleyici kitlesi az sayılmaz. Gay ilişki içerir.

Yuri: Kız kıza aşkı ve yoğun ilişkiyi içeren tür.Tuhaf olsa da izleyici kitlesi az sayılmaz. Lezbiyen ilişki içerir.

anime önerileriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin