Rahman ve Rahim olan Allah'ın adıyla
Değerli okuyucu kardeşim. Bu kitap hakkında bazı noktalara açıklık getirmek istiyorum.
Almanya'da tanıştığım Maria'nın ilginç hayat hikayesini dinledim. Çok ilgimi çekti Maria. Maria'nın anlattıklarını hemen hemen bir yıldır araştırıyordum. Bilhassa Fikriye konusunu arşivlerden araştırdım. Gazete, İncil ve Kur'an'dan aldığım bölümlerin hepsi aslından alınmıştır.
Bana diyorlar ki: "Neden romanlarında aşka yer veriyorsun?" Hemen cevap veriyorum. Allah Celle bile Kur'an-ı Kerim'de Vezir'in Hanımı olan Zeliha'nın aşkını dile getirmiş.
İnsanların yüzde doksanı mutlaka birini sevmiştir. Madem ki insanların yüzde doksanı bu duyguya dalıyor,neden onu bizde işlemeyelim? Eğer siz,gençlere bu konuda bir çizgi vermezseniz,gençlik; hem de Allah'ı seven gençlik, tutar Allah'a küfreden birine aşık olur. Nitekim örneklerini gördüm. Eğer gerçekten şuurlu isek,insanın midesi ve beyni ile ilgilendiğimiz kadar onun gönül dünyası ile de ilgilenmek zorundayız. Allah Celle insanların şehvetleri ile de ilgilenmiştir.
Bu kitabı romandan daha çok, bir fikir kitabı olarak okumanızı tavsiye ediyorum. Sonradan fark ettiğim bir hatamı itiraf ediyorum. O da şu: Romana temiz niyetli,insancıl düşünen Hristiyanlardan birini almadım. Yaşanmış hayattan aldığım için,bu hikayede bana iyi bir Hristiyan anlatılmamıştı. Ben de ayrıca bir araştırma yaparak iyi bir Hristiyan ilave etmeyi akıl edemedim. Bu hatam sanıyorum "Hristiyan Gülü" isimli romanımla telafi olacaktır. Eğer bu yüzden bana kırılan bir Hristiyan varsa ondan özür diliyorum.
Allah'a emanet olun dostlar.
Allah'ın emanet aldığı kul, ölüme gider ama ebedi olarak cehenneme gitmez.Emine Şenlikoğlu
01.09.1992/İstanbul
.
.
.
GELİN MARİALAR HANSLAR
Gelin Marialar Hanslar
Hey İngiliz kızı sen!
Alman, Fransız her ne isen
Dünya Özgürlük çığlıkları attıkça boğuldu!!!
Tepindi teknoloji arasında
Ve berbatça soyundu!
İnsanlık istiyor ruhlar
Ama günahları kalabalıklar.
Sen;Çingene, Arap veya Türksen
Ya da isyancı, günahkar her ne isen
Mabud yalnız Allah'tır.
Kır o putları kır, gel İslam'ı araştır,
Allah'tan kaçamazsın
Sonunda seni yakalayacaktır!
Bak batılaşmış etrafına.
Bak Allah'ın aşkına
İnsanca Yaşamak bu mu her yerde?
Eğer insanlık alemi buysa,
Hayvanlık alemi nerede?E.Ö.Ş
01.09.1996/İSTANBUL.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Selamlar okuyucularım;
Kitabın giriş kısmını bitirdik. Bir sonraki bölümde görüşmek üzere. Yorumlarınızı ve oylarınızı bekliyorum ☺️🥰
Not-Bu arada kitapta hoşunuza gitmeyecek bazı siyasi şeyler de var. Kötü yorum yapıp,sövecekseniz okumayın. Ben kitapta ne varsa onu yazarım,gerçekleri yazarım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MARİA
General FictionMaria,maria işte.... . . Kitabın yazarı Emine Şenlikoğlu'nun izni dairesinde yazılmıştır. İzin alınmadan paylaşılması yasaktır. . . . . . . . Uzun uğraşlar sonucu kitap tamamlanmıştır. Okuyan herkese teşekkür ediyorum. M. Maviş