hoofdstuk 1 van mijn leven

14 2 2
                                    


Hoofdstuk 1 van mijn leven Ik werd geboren. Mijn ouders hadden al 1 kind, namelijk mijn broer. Hij is 1 jaar en 4 maanden ouder dan mij.


Mijn ouders hadden al regelmatig eens een ruzie, al was dat toen nog eerder een discussie. De discussies werden groter en groter, mijn broer en ik zijn met die grote discussies opgegroeid. Maar dat was natuurlijk nog lang niet het enige wat er in mijn leven gebeurde.

Voor zover ik weet, hebben wij een aantal jaren gewoond in een huisje met een leuke tuin.

Daar gebeurden er een hele hoop andere dingen, buiten die discussies. Soms waren dat dingen waarvan ik zelfs nog altijd niet snap hoe ik erbij kwam om dat te doen. 


Ik ben in dat leuke huisje waar wij woonden, zo goed als opgegroeid. Het huisje had behalve een leuke tuin, ook een steile trap. Mijn broer en ik speelden vaak in de tuin en als je op de steile trap ging, kwam je in een heel bosrijk gebied terecht. Mijn broer en ik gaven het de naam "Het Wilde Woud". Wij gingen natuurlijk vaak op die trap en ik viel ook meestal van die trap, want ik ben nogal lomp. 


In "Het Wilde Woud" waren er ook giftige paddenstoelen. En wat denk je dat een jong kind doet, wanneer het niet nadenkt? Die opeten, natuurlijk! Niemand wist daarvan, zelfs mijn ouders en broer niet! Op een dag zag mijn vader dat ik 1 van die paddenstoelen aan het opeten was en toen belde hij onmiddellijk naar het Belgisch Antigifcentrum. Toen ontdekten we natuurlijk dat die giftig waren. Maar eigenlijk was ik nog altijd springlevend, want die paddenstoelen deden mij niet echt iets.






hallo allemaal ik heb een vraagje aan iedereen die dit deel heeft gelezen willen jullie nog een deel want voor mij is het moeilijk om te schrijven over mij verleden (daarom zijn de delen zo kort) dus wil ik weten of jullie het leuk vinden dus laat het weten in de comments 


alvast bedankt


groetjes van mij

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Sep 06, 2023 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

My Life StoryWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu