Bölüm 19.

2.7K 224 67
                                    

Sizin için her şeyi yapmayı göze alan cesur insanları sevin.

______________________

Sınır: 40 yorum.

Medya: Kayla Temmuz.

______________________

Bu akşam Esra ve Ozanla birlikte bir restorandaydık. Restoran canlı müzikler yapan, insanların ortada dans ettiği bar benzeri bir yerdi. Ama bar denemezdi, çünkü buraya insanlar aile şeklinde de gelebiliyorlardı.

"Esir ve Eren nerede kaldı?" diye sordu Esra bana doğru eğilerek. Bir süre önce Eren aramış ve nerede olduğumuzu sormuştu. Olduğumuz mekanı söylediğimizde bana Esir ile birlikte buraya geleceklerini söyledi. Ama hâlâ gelmemişlerdi.

"Bilmiyorum, birazdan gelirler herhalde." Ellerimi kaldırıp iki yana açarken aynı zamanda omuz silktim. Ozan elindeki içkiyi yudumlarken etrafa bakıyordu.

"Sorması ayıptır, siz ne zaman Eren'e ve ailene birlikte olduğunuzu söyleyeceksiniz?" Bunu soran Ozan'dı. Elindeki bardağı masaya bırakarak bana baktı.

"Bilmiyorum, Esir sürekli bunu geciktirmek için elinden geleni yapıyor." Ozan'ın kaşları benim dediklerimle çatıldı.

"Bana her şeyi göze aldığını söylemişti, garip." Şaşkınlıkla kaşlarını kaldırıp indirirken söyledi.

"Hayatım, sana söylemesi kolay ama Eren onun en yakın arkadaşı nasıl tepki vereceğini bilmiyor ki." Esra kolunu Ozan'ın omzuna yaslarken söyledi. Belki de haklıydı ama bunu geciktirmek işleri daha da karıştırmaz mı?

"Bunu daha geç söylediğinde Eren daha iyi mi karşılayacak? Aksine ona "biz en yakın arkadaş değil miyiz? Nasıl benden bunu saklarsın?" gibi sorular sormayacak mı?"

Aklımı okumuş gibi konuşan Ozan'a kafa salladım. Esra da bilmiyorum der gibi kafasını iki yana salladı. Ama yine de bir şey yapamayacaktım. Söylemek istemiyorsa tamam söylemeyelim.

"Geldiler." Esra'nın dediğiyle kafamı hemen giriş kapısına çevirdim. Önde Eren büyük bir neşeyle içeri girdi. Arkasından ise gelen Esir'di. Ama bir sorunumuz vardı. Onların yanında Elif ve Kayla da vardı.

Şu Kayla. Esirden hoşlandığını söyleyen ve onu kızlar tuvaletine kilitleyen Kayla. Normalde asla kıskanç birisi değildim ama Esir'in yanında o kızı görmek kanımı kaynatıyordu.

"Yanındaki kız Esirden hoşlandığını söylediğin kız değil mi?" Ozan benimle birlikte onlara çatık kaşlarla bakıyordu. Esra 'arayı karıştırma' der gibi ona baktı ve gözlerini devirdi. Ozan onu görmezden gelerek bize yaklaşmakta olan Esir'e baktı.

"Ta kendisi." diye mırıldandım öfkeyle. Önüme döndüğümde Esir karşımda durdu. Gözleri benim üzerimde geziyordu. Benim bakışlarım da onunla Kayla arasında gidip geliyordu. Bunu farketmiş olacak ki, mahcubiyetle gülümseyip 'özür dilerim' der gibi dudaklarını oynattı. Bir şey demeden arkama yaslandım ve kollarımı göğsümde birleştirdim.

"Naber abla." Eren yanıma oturup kolunu omzuma doladı. Esir ise Kayla'nın yanına oturmak yerine Esra ve Ozan'ın arasına oturdu. Neyse bu hareketiyle sinirimi biraz dindirmişti.

"İyiyim kardeşim, Elif ve Kayla'nın seninle birlikte olduğunu bilmiyordum." Gözlerimi onun yerine Esir'de gezdiriyordum. Sesimden çıkan imayı bu masada ben dahil oturan 4 kişi anlamıştı. Kimler olduğunu zaten kendiniz tahmin ediyorsunuzdur.

"Evet, sabahtan beri birlikteyiz." Eren'in dediğiyle tek kaşımı kaldırdım. Gözlerim Esir'in üzerinde gezinirken o kafasını yana eğerek gözlerini kaçırdı. Vücudumda gerçekten kıskançlık baş kaldırıyordu. Demek tüm gün beraberlerdi ha? O kadar mesajlaşmıştık ve bir kez bile bunu söyleme girişiminde bulunmamıştı.

My best friend's sister | [G×G]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin