Işıl Aksu iyi bir eğitim için çıktığı yolda korkularıyla birlikte hayata tutunmaya çalışan idealist bir mimardı. İtalya'nın en iyi üniversitesinde yüksek lisansını tamamladıktan sonra aynı ülkede çalışmaya da karar verir. En iyi şirkette çalıştığını düşündüğü sırada tesadüf eseri patronlarının İtalyan mafyasının başında olduğunu gözünün içine bile bakılmayacak kadar korkunç biri olduğunu duyar.
Korku ve telaş, merak ve tutukluluk...
Işıl kendini ne olduğunu anlamadan patronu Enzo Marino'nun karşısında asistanlığını yaparken bulduğunda ise tek istediği işini yapmak ve hemen kendi masasının arkasına saklanmaktı. Aylarca bu işte çalıştı, aylarca Enzo'nun varlığından kendini sakındı fakat bir akşam vakti kapısının altından dairesine atılan zarfı açtığında bütün hayatı değişir. Enze Marinon'nun düşmanları kendisine ulaşmış ve eğer istedikleri bilgileri onlara vermezse Türkiye'deki ailesini öldüreceklerini söylerler. Işıl için zor bir karar anıydı. Eğitim hayatı boyunca arkasında olmayan devamlı Türkiye'ye dönmesini söyleyen ailesini mi yoksa iyi kötü ilerlediği korkulu mafya adamı olan patronunu mu seçecekti? Eğer ailesini seçerse kendisi Enzo Marino'nun elinde ölecekti seçmezse de ailesi Enzo'nun düşmanları tarafından öldürülecekti.
Işıl yaşamayı ne kadar sevdiğini kendine sorarken Enzo'dan bir teklif alır daha doğrusu emir alır. Marino ailesine göstermelik sevgili rolü yapacak ve evlilik düşündüklerini söyleyeceklerdi. Işıl neden bunu yaptığını sormadı soramadı çünkü yaşamayı sevdiğini fark etmişti ama ailesini de kurtarmak istiyordu. Enzo Marino'nun kendisi büyük bir kumar oynayarak imkanları eline bırakmıştı. Marino ailesinin düşmanlarına istedikleri bilgileri vermeye başladığında ise işin rengi değişir hayatının en büyük hatasını yaptığını anlar.
Enzo.... Hayatına alabileceği bir adam değildir. Aralarındaki çekimin yüzeyselliğine güvenerek yaklaşır fakat Marino ailesindeki çekişme, hırs ve bağlılık neden Enzo'nun ona emir verdiğini açıklıyordu.
Sırlar, ihanetler, gizli saklı duygular... Hepsi Sıcak Temas' ta!
Dreame uygulamasında yayınlanacaktır. Tanıtım amaçlı konulmuştur. İnstagram hesabından bilgi verilir. @yazanankaa
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SICAK TEMAS
General FictionYetişkin içeriğiyle yaşı küçüklerin okumayacağı belirtilmiştir. Şiddet, zorbalık, adam öldürme ve cinsellik vardır. İtalyan mafyası Enzo Marino'nun asistanı olan türk güzel Işıl.. Adını söylemeyi sevmeyen patronu için Sole... Her gün katlanmak zor...