Final bolumu okumayi unutmayinnnn
"BORUTO! YİNE OKULDAN ARADILAR!" Sasuke sinirle oğlunu azarlıyordu.
"Bir kere de hemen yetiştirmesinler."
"Yetiştirsinler diye özel okula yolladık seni haylaz," dedi Naruto mutfak masasında laptobunun başındayken.
"NE DEMEK YİNE KAVGA ETTİN?! DAHA BU OKULA GEÇELİ 2 AY OLDU! EN SON OKULUNDAN DA BİZ SENİ BU YÜZDEN ALMADIK MI?!"
"Zengin piçi dediler bana! Sussa mıydım! Dövdüm bende işte çocuğu!"
"Daha 16 yaşındasın! Serseri mi olacaksın başımıza!"
"Kazandın mı?" Diye sordu Naruto gözlükleri üstünden oğluna bakarken.
"Babağa çocuğa bi koymuşum-" Boruto'nun heyecanlı sesini Sasuke'nin bağrışı bozdu. "NARUTO UZUMAKİ!"
"Meşgulum hayatım." Naruto hemen işine geri döndü. Kargo şirketlerini artık Amerika'ya da götürmeyi planlıyorlardı ve onun için halletmesi gereken evraklar vardı.
"Oğluna kötü örnek olurken hiç meşgul değilsin ama!"
"Ben oğlum için ne zaman meşgul olmuşum canım?"
"Kocana gelince meşgulsun ama hep!" Sasuke kocasıyla uğraşmayı keserek oğluna döndü. "Eğer bir daha kavgaya karışırsan bir hafta evden çıkamazsın ve telefonunu da alırım."
"Of baba!"
"Babaya oflanmaz! Çabuk çık yukarı ödevlerine başla!"
Boruto oflayarak yukarı çıktığında Sasuke Naruto'ya döndü. "Hep sen bu çocuğu böyle yaptın!"
"Şhhh," dedi Naruto kocasını susturarak. "Gel hadi," dedi ve dizini patlatladı.
Ne kadar sinirli olursa olsun Sasuke bunu asla reddetmezdi bu yüzden yanlamasına kocasının kucağına oturdu. "Ne yapıyorsun şimdi?"
"Amerika'da satış lisansı almamız için gerekli belgeleri dolduruyorum. Senin oyun işi nasıl gidiyor?"
"Deneme sürümü şirkete yollayacağız. Sai son bugları hallediyor."
"Kolay gelsin aşkım. Bu sefer kutlamaya nereye gidiyoruz? Kabul edileceğinden eminim, o yüzden şimdiden kutlamayı düşünsek iyi olur."
"Geçen sefer California'ya gitmiştik. Bu sefer Paris'e mi gitsek?"
"Harika fikir bebeğim. Sen bana tarihi söyle. Biletleri ayarlarım."
"Bizim çocuklarla kutlama gecesini de ben ayarlıyorum ama."
"Nasıl istersen," Naruto yanağını öptü ve gülümsedi. "Evden çalışmana bayılıyorum. İşi ekip ekip eve gelesim geliyor artık."
"Minato Baba seni de beni de öldürür."
"Boruto'yu kitleriz. O zaman belki sadece sakat bırakır." Sasuke güldü ve rahat kucaktan kalktı. "Gideyim de bizim oğlanın ödevleri yapıp yapmadığına bakayım. Eğer yapmıyorsa cezayı hak etti."
"Sen hak etti diyorsan hak etmiştir ömrüüm." Son hecesini uzattığında Sasuke kahkaha attı. "Hanımcılığına bayılıyorum."
"Bende sana!" Diye seslendi gözden kaybolan Sasuke'nin arkasından.
Daha önce evlenmek istemişlerdi ama ailesi Naruto'nun şirketin başına geçmesini daha öncelikli gördüğü için Naruto uzun bir süre kendini şirkete adamış, çalışıp çabalamış ve artık babasından miras olarak şirketi alacak yeteneğe ve tecrübeye sahip olmuştu. Ardından da beklenmeden evlenmişlerdi. Bu yüzden arkadaş gruplarında en geç evlenen onlardı. Sai ve İno ikilisi bile onlardan önce evlenmişti hatta.
Şimdi 42 yaşındaydı. Harika bir kocası ve harika bir oğlu vardı. Mirasının oğlunun elinde çarçur olmayacağına emindi. Geleceğe dair hayallerini bir bir gerçekleştirmişti. Harika bir eşi, çocuğu ve evi vardı.
Bundan sonra istediği tek şey de torunlarını görene kadar yaşamak ve soyunun da onun gibi mutlu olmasını sağlamaktı.
Başka ne isteyebilirdi ki?
Kısa ama oz ve onemli bir ozel bolumdu bence. Bu ozel bolumde de herseyin yolunda gittigini ve narutonun hayallerindeki aileyi kurdugunu gostermek istedim.
Final konusmasina gelirsek, biliyorsunuz bu hikayeyi uzun zamandir yaziyorum ama yavas yavas da final yapmam gerektigini hissediyordum. Uzatirsam tadinin kacacagindan korktum. Basta İno ile ilgili bir kaos yazmayi da dusundum ama ino benim gozumde iyi bir karakterdi sadece mutlulugu yanlis kiside aramis birisiydi o kadar. Sai ile mutlu bir birliktelik yasadilar ama hic uzulmeyin.
Naruto kargo sirketinin basina gecti. Sasuke de hayalindeki gibi iyi bir oyun tasarimcisi oldu ve simdi oyunlari milyonlar satiyor. Evlendiler ve sasuke nesillerdir ailesinin yaptigi gibi tsunadenin yetimhanesinden dahi bir cocuk evlat edindi. O cpcuk da borutoydu. Suan biraz kavgaci olsa da duzelecegine emin olun.
Bu hikaye de yazilacaklar kismindan ciktigina gore darisi ben baba olamam cakma melez ve gang hikayelerimde eger okumadiysaniz profilimden ulasabilirsiniz 💓💓💓💓💓
Kendinize iyi bakin,
Saglikli kalin,
Hoscakalin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hırsız /NaruSasu
Fanfiction05**: Sana mesaj atan bu yakisikli cocuk, yani ben, ilk laptobunu calacagim 05**: Sonra da bakirligini ;)