Ağzımı kapatan kişinin kim olduğunu görmedim.Agzımı kapatan elini ısırdım ama yinede ağzımı açmadı.Tepki bile vermedi. Sonra ağzımdaki elini bırakmadan sedyeye oturdu. Oydu. Sinan'ı kaçıran adamdı ve yine maskesi vardı suratında.
"Ağzını açıcam bağırmak yok. Sana zarar vermem" dedi ve elini ağzımdan çekti.
"Neden geldin? Hem ağzımı neden kapattın?"dedim hızlıca.
"İyi olup olmadığını görmek istedim. Ağzını kapatmasaydım beni görür görmez bağırırdın"
"Peki şimdi neden açtın ağzımı? Şuanda da bsğırabilirim" dedim. Hala aynı yerinde oturuyordu.
"Çünkü şimdi bağırmasssın"
"Nerden biliyorsun?Belkide bağırırım"
"Sana güveniyorum. Sen bağırmasssın şuan"yüzümde buruk bir tebessüm oluştu.
"Bana güvenme. Ben güvenilecek birisi değilim"
"Sana sonsuza kadar güveniyorum. Sen tamda güvenilecek birisisin"bir şey demedim. Durdu ve konuşmaya devam etti.
"Sana bir tavsiye kimsenin önüne atlama ve kimseye kendinden fazla değer verme. Sonunda üzülen sen oluyorsun" dedi ve haklıydı.
"Haklısın"
"Bu arada seni vuran adam öldü bile için rahat olsun"
"Sen adam mı öldürdün? Gerçi niye şaşırıyorsam"
"Bencede şaşırma"
"Tamam benim iyi olduğunu gördün gidebilirsin artık"
"Dış görünüşün iyi ama için hiç iyi değil. İçin paramparça"
"Sanane benim içimden. İçimede karışmayın"
"Ben senin herşeyine karışırım"Ne düşünmem gerektiğini bile bilmiyorum artık.
"Tamam ben yanlız kalmak istiyorum git artık lütfen"
"Peki şimdi gidiyorum ama sonra tekrar geleceğim. Kendini üzme" Nasıl üzmeyin ki? Sedyeden kalktı ve gitti.
Beş on dakika sonra telefonum çaldı. Arayan annemdi. Telefonu açtım."Alo efendim anne"
"Çok şükür bitmiş toplantın"
Bizimkiler toplantıdayım diye yalan söylemiş. Çok iyi yapmışlar."Anca bitti annem.Sen bir şeymi diycektin?"
"Hazırlığını yap diycektim"Na hızırlığı yine? Umarım evleniyorsunuz falan demez.
"Ne hazırlığı?"
"Ne hazırlığı olacak kızım kardeşin evleniyor ya. Bu hafta düğün varya. Sen unutmuşsundur diye hatırlatayım dedim" Mehmet benden bir yaş küçüktü. Sevdiği kızla nişanlanmıştı. Bu haftada düğünleri vardı. Bu benim aklımdan çıkmıştı. En önemlisi ise gelin Can'ın kuzeniydi. Oda düğüne gelecekti.
"Tamam anne iyiki hatırlattın"
"Ben unutacsğını tahmin etmiştim. Kınayada gel bak" Of.
"Tamam anne. Ben çok yoğunum kapatıyorum bay bay"dedim ve kapattım telefonu. Düğün farklı şehirde kına farklı şehirde olacak. Buğün günlerden pazartesi. Kına çarşamba günü Konya'da olacak. Düğün ise Cumartesi günü İzmir'de olacak. Derin bir nefes verdim. Bu halde nasıl gideceğim bilmiyorum.
Kuzey'lerde gelecek. Eğer onlar gelmezse annem kavga ettiğimizden şüphelenir ve beni İzmir'e geri götürür. Benim bu şehirde tek kalmamı istemiyor.
Benim eve gidip çantamı hazırlamam gerekiyor. O yüzden yerimden kalktım anahtarımı,telefonumu alıp odadan çıktım. Kendi odama doğru ilerledim. Tam odama girecekken arkamdan biri seslendi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kırık Hayaller
AdventureBir kız düşünün. Öz olmadığı halde öz abisi gibi olan 2 polis adam. Hem oyuncu hemde doktor olan bir kız. Her doktor gibi hep hayat kurtaran o doktor bir gün birini hayattan aldı. Hemde isteyerek. Sizce herkesin hayatını kurtaran o doktor neden o a...