Bölüm 98: Yüksek Konsey

113 14 1
                                    


Anlattıklarmı dinledikçe bizimkilerin yüzündeki dehşet ifadesi artıyordu. Elura çoktan ağlamaya başlamıştı. O böyle olmayı istememişti, bu kötü periler onu bilerek bu hale getirmişlerdi ve bunun hesabını kimse vermemişti. Yavaşça kafamı onlara çevirdim. Şaşkınlıkla ve korkuyla bize bakıyorlardı. Yüzlerinde hala pişmanlık ifadesi olmaması oldukça acı vericiydi.

Aniden evan öne atlayarak William'ın üzerine yürüdü. Alaz ve abim olaya müdahale etmek zorunda kaldılar. Bağırışlar ve çağırışlar etrafta yankılanmaya başlamıştı. Selina ve annem eluraya destek olmaya çalışıyorlardı. kısaca herkes birbirine girmişti.

Melina:

-yeter artık, evan sen de dur lütfen..!

Evan:

-kuzenlerimin sevdiği kadına yaptıklarına inanamıyorum melina, bunu nasıl yaparlar. Ve bu işe nasıl girdiler.

Melina:

-onlar en başından beri bu işin içinde değil evan, onlar eluranın senin ruh eşin olduğunu anladıklarından beri işin içindiler. Çünkü içlerindeki taht aşkı öyle büyük ki, yapmak istedikleri tek şey asıl tahtı hakeden kişiyi; yani seni etkisiz hale getirmek. Ama artık bunu yapamayacaklar.

william:

-saçmalıyorsunuz!

Melina:

-gayet aklı başındayım, buraya gelmeden önce yüksek konseye mesaj göndererek tüm olanları anlattım, akşam saatlerinde araştırmalar ışığında mahkemeye çıkacaksınız ve hepiniz cezanızı çekeceksiniz.

Sarah:

-senin bi sözünle mahkemeye mi çıkacağız yani, bizde kral ve kraliçeyiz!

Melina:

-evet sizde kral ve kraliçesiniz ama unuttuğunuz bir şey var, hiçbiriniz hayatta kalmak için mücadele verip; krallığınızı kurtarmak için büyük bir savaş yönetip, doğruluğunuzu ve dürüstlüğünüzü insanlara kanıtlamış periler değilsiniz..

Herkes susmuştu. Annemler çoktan elurayı da alıp saraydan çıkmıştı. Bende sakince evanın koluna girdim ve saraydan dışarı çıktım. Şimdi yapmamız gereken tek şey yargılanmalarını beklemekti.

Elura hala iyi görünmüyordu. Yavaşça yanına yaklaştım.

Melina:

-üzülme elura, geçti artık. Artık herkes seni kabul edecek ve kötüler cezasını çekecek, en sonunda ise mükemmel bir kar kraliçesi olacaksın..

Elura bana bakıp gülümsemişti, evana doğru dönerek ona da gülümsedim.

melina:

-hakettiğin taht artık senin olacak evan.. onların Eline bırakmayız.

Hepimiz güzel bir gülümsemeyle saraya geri döndük. Akşam saatleri olduğunda; ben, elura, evan ve selina hep beraber mahkemeye gidecektik.

alaz:

-bizde gelsek sizinle, yalnız gitmeyin.

melina:

-alaz yüksek konseyi biliyorsun, çok insan olması uygun olmaz. Ayrıca biz tamamıyla olayın içindekileriz. Böyle gitmemiz daha doğru.

Alaz istemeye istemeye beni onayladıktan sonra arabaya binerek saraydan uzaklaştık. Evrenler arası geçiş yaptığımız alana gelerek araçtan indik ve boyut kapısına doğru ilerledik.

elura:

-portal açarak dünyadan buraya kolayca geçebiliyoruz ama yüksek konseye gitmek için boyut kapısına mı gelmemiz gerekiyor.

Ateş Krallığı Ve Son KoruyucularHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin