Sera
İnsan ne ister bu kısa hayatında ya da bilir mi ne istediğini? Para,huzur,aile, mutluluk, sevgi veya aşk mı? Yada başarı, ben işte bunu istiyorum. Ama neden ?işte bunu ben bile anlayabilmiş değilim.Keşke tanısam kendimi keşke,ama bu konuda bildiğim tek şey şu ki; başarıyı elde etmek farklı olmaktır ve benim asıl istediğim bu.Onlardan farklı olduğumu kendime ve bana inanmayan herkese göstermek.Ama bunu yapmamı engelleyen tek şey benim pek hoş olmayan geçmişim-anneme kalsa harika bir çocukluk-yaklaşık 12 yaşıma kadar çok fazla sorun yaşadım.Her şey küçükken aşık olduğum -o zaman aşk derdim ama şimdi sorsanız hiç bir şey değil- o çocukla başladı ve devam etti zorbalık... ilk başlarda her şey güzeldi yada ben öyle sanıyordum.O zamanlar derslere internetten katılıyorduk ve teneffüslerde bağlantıda olmazdık.O derse erken girmek istemiştim ve teneffüsün 5. dakikasında derse girmiştim ve sınıftaki herkes o bağlantıdaydı ve benim o çocuğa olan hoşlantımdan bahsediyorlardı. Benim hakkında söyledikleri o kadar korkunçtu ki bir süre onları şok içinde dinledikten sonra dersten çıkmıştım.
O günden sonra bir daha derse girmedim.
O gün her şey bitti sanmıştım ama daha her şey yeni başlamıştı. O yıl çok iğrenç geçmişti.Ama daha kötüsü yazında her şeyin devam etmesiydi ve bu olaylardan hiç aileme bahsetmemiştim ama öğretmenlerden öğrendikleri kadarını biliyorlardı.O yaz ilaç kullanmaya başlamıştım ve annem bana daha önce kimsenin yapmadığı şeyler yaptı o yaz.Belki sadece olaya bakarsak hiç bir şeydi ama bir bilsen anne küçücük bir çocuğu onca zorbalık şiddet ve çok daha fazlasının üstüne birde senin sizin... yaptıklarınız gelince hiç de kolay değildi anne...
Bu yüzden affetmem seni küçücük kızındaki sorunu hiç görmediğin için hiç hissetmediğin için affetmem seni anne.
Bunca şeyden sonra okul değiştirmiştim ve orada en ağır zorbalığı gördüm ama en az acı çektiğim zamandı.Alışmıştım belkide?
Ondan sonra ise kimseye yanaşmadım hiç arkadaşım olmadı yalnız olursam kimse bana yaklaşmaz diye düşünmüştüm ve öylede oldu.O sene başarmak için çok çabaladım ve ardındaki sene o liseyi kazanmak için yapmadığım şey kalmadı ve sonra başardım.
Şimdi ise istediğim lisenin edebiyat sınıfında oturmuş elimdeki kitabı kurcalıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zehir
ActionZehir. İnsan ne ister bu kısa hayatında ya da bilir mi ne istediğini? Para,huzur,aile, mutluluk, sevgi veya aşk mı? Yada başarı, ben işte bunu istiyorum.