#sabah kalktığımda masamda bir not vardı,onu okuyamıyordum gözlerimi ovuşturdum artık okuyabiliyordum.
"Y/N,bizim gitmemiz gerekti seni kaldırsaydık bizi bırakmazdın o yüzden yanından haber vermeden gittik.özğr dilerim sevgilim"~Felix ve skz
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~alt kata indim oradada kimse yoktu,hepsinin telefonunu aradım belki telefon sesleri gelir evde birisinin yada hepsinin olduğunu anlardım. Telefon çalma seside gelmiyordu koltuğa oturdum ve ne yapacağımı düşünmeye çalıştım.Sonra ağlamaya ve bağırmaya başladım.
ağlarken şunları söyledim
Y/N;SİZİ SEVİYORUM SKZ,SİZİ ÖZLEDİİM.LÜTFEN GERİ DÖNÜÜNNN.LÜTFEENN SİZSİZ BEN NE YAPACAĞIM SİZ EVDE OLMADIĞINIZDA KORKUYORUUMM.Chan,senin bana yaptığın babalığı,changbin,bana yaptığın korumacılığı,felix,bana verdiğin sevgiyi/mutluluğu,minho,yaptığın manyaklıkları,han,yemek yerken Sincan'a dönüşmeni,Hyunjin,kucağında yatmayı,I.N beraber yemek yememizi seungmin,tatlılığını ÖZLEDİM SİZİ İSTİYORUUMM.
Chan;biz burdayız Y/N,bizi ne kadar sevdiğini test ettik.
#hepsi aynı anda saklandıkları yerden çıktılar bana koşup sarıldılar.Bende bir yandan ağlıyordum.Y/N;Neden beni bırakıp gitmiş gibi yaptınız ben sizi sonzsuzluk kadar seviyorum.Ne yani sonsuza kadar sizsizmi kalıcaktım?!?! emin olun akıl hastanesine düşerdim.
Felix;ben sensiz yapamazdımki sevgilim.
Changbin;senin dövüşmeni görmeden duramazdım
chan;bana sarılışların olmasaydı duramazdım.
minho;bana vuruşların
hyunjin;kucağımda yatman
Han;yanaklarımı sevmen
seungmin;beni sevmen
I.N;yemek yememizi sevmen
Hepsi=olmadan duramazdık.
Y/N;sizi seviyorum hiç ayrılmayalım
hepsi=ayrılmayız merak etmee
#hepsini yanaklarından öptüm,hepimiz beraber ağlamaya başladık özellikle felixten etkilenmiştim#
(Aşkolar ben 12.bölümü son olarak yapıcaktım istenirse yazıcaktım ama dayanamadım Yani 13.bölümü kaçırmayıınn!)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Skz ile hayal et (shifting)
Fanfictionskz ile Hayal et shifting.Skz ile sonsuza dek yaşıyorsun.Üyeler sana abilik yapıyor ve seni koruyorlar. Felix ile sevgili olursunuz.Hayatın işte öyle başlar. ✨SMUT-DADDY KİNK YOĞĞKK✨