"Aslında hiç böyle önyargılı biri değilimdir ama sizinle de ilgili hiç bir şey bilmiyorum haliyle. Bende gördüğüm şeye yorum yapmak zorunda kalıyorum."
Songül'ün cümlesinin üzerine bir adım daha yaklaştı Emin kadına. Aralarında bir kaç milimlik boşluk kaldığında durdurdu adımlarını.
"Ne görüyorsun peki bana bakınca?"
"Ürkütücü birini" dedi Songül sert bir ifadeyle. Emin ise aldığı cevaptan tatmin olmamıştı. Bir adım daha yaklaştı Songül'e.
"Korkuyor musun benden?"
Aralarındaki mesafenin giderek azalması heyecanlandırmıştı Songül'ü. Derin bir nefes alıp Emin'in gözlerine baktı.
"Korkmam gerekiyor mu?"
Songül'ün reste rest cevapları ile kadına olan hayranlığı giderek artıyordu Emin'in. Şu an aralarındaki çekim ona yapmaması gereken bir şeyi, atılmaması gereken o adımı arttırmak üzereydi. Songül'e iyice yanaşıp aralarındaki milimlik mesafeyi sıfırladı. Nefesini Songül'ün yüzüne doğru üfleyerek cevap verdi.
"Seni korkutmak en son isteyeceğim şey komiserim."
"Benimle neden bu kadar ilgilisin? Sen ne istiyorsun benden?" dedi Songül adamın cevabı sinirlendirmişti onu.
Emin işaret parmağını Songül'ün yanağına sürttü usulca.
"Belki de sadece seni istiyorumdur."
Herkese selam. Yeni bölüm için kısa bir kesit atmak istedim. Yorumlarınızı merak ediyorum. Yeni bölümde görüşmek üzere🍀
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmkansızı istemek
FanfictionBir polis biri mafya.. Güneş ve ay kadar farklıydılar birbirlerinden. Belki birbirlerine kavuşamayacaklardı ama birbirlerine karışmayı öğreneceklerdi...