Nehir, hastanedeki tedavisinin sonuna gelir ve artık taburcu olmaya hazırdır. Doktorlar, Nehir'in sağlık durumunun düzeldiğini doğrular ve taburcu olabileceğini söylerler. Nehir, ailesinin yanına dönecek olmanın mutluluğunu yaşarken, içinde hala geçmişteki gizemi ve Salim'in tehditlerini hatırlatan endişeleri vardır.
Hastane odasında taburcu olmaya hazırlanırken, birden kapı açılır ve Salim belirir. Nehir'in kalbi hızla çarpar ve bir an için nefesini tutar. Salim'in beklenmedik gelişi, Nehir'i şok eder ve endişelerini artırır.
Salim (Sinsi bir gülümsemeyle): Nehir, sevgili yeğenim, seni hastaneden taburcu ederken görmek beni mutlu etti. Tabii ki, nasıl olduğunu öğrenmek istedim.
Nehir (Tedirgin): Salim, seni burada ne arıyorsun? Ne istiyorsun?
Salim (Masum görünerek): Ben sadece ailemi ziyaret etmeye geldim. Daha önce söylediğim gibi, seninle ya da ailenle bir derdim yok.
Nehir (Kararlılıkla): Bunu daha önce de söyledin, ama beni kandıramazsın. Geçmişteki sırlarınla ve tehditlerinle burada işin yok.
Salim (Kurnazca): Oh, Nehir, seni tanıyorum. Eğer bir şeyler öğrenmeye çalışıyorsan, başarısız olacaksın. Geçmişimizi kurcalamak sana hiçbir şey kazandırmaz.
Nehir (Öfkeyle): Yeter, Salim Yeter anladın mı yeter
Salim, Sumru'nun yanına giderek bir kavgayla karşılaşır. İki eski düşman, birbirlerine karşı öfkeli bakışlar atarlar.
Salim (Sert bir şekilde): Ne yapmaya çalışıyorsun, Sumru? Hala geçmişteki hesaplaşmayı sürdürüyor musun?
Sumru (İnatla): Senin yüzünden her şeyi kaybettim. Şimdi ailemi de kaybetmek istemem.
Salim (Kahkahalarla): Ne garip, geçmişimizi konuşmaktan asla vazgeçemiyorsunuz. Neyse, artık bitti. Ben burada bir işim var, sen benim önüme geçemezsin.
Sumru (Sakinleşerek): Salim, bırak artık. Ne olur, geçmişi geride bırakalım ve birlikte çalışalım. Belki de yardımlaşarak daha iyi sonuçlar elde edebiliriz.
Salim (Şüpheci bir bakışla): Yardımlaşmak mı? Seninle daha önce denedik ve hiç iyi sonuçlar elde etmedik.
Sumru (Samimi bir şekilde): Evet, belki de hatalar yaptık. Ama artık her şeyi değiştirebiliriz. Geçmişi geride bırakalım ve birlikte çalışalım. Belki de hem senin hem de benim için daha iyi olur.
Salim, Sumru'nun samimi sözlerine şaşkınlıkla bakar. İçindeki öfke ve kin yerine, Sumru'nun bu teklifi onu düşündürmeye başlar.
Salim (Düşünceli): İyi ama bu neden?
Sumru (Kararlılıkla): Çünkü artık geçmişi unutmanın zamanı geldi. Şu an yapabileceğimiz en iyi şey, birlikte çalışarak herkesin kazanacağı bir gelecek inşa etmektir.
Salim (Tereddütle): Seninle çalışmaya başlamak benim için büyük bir adım olur.
Sumru (Empatiyle): Biliyorum, ama inan bana, bu adımı attığında asla pişman olmayacaksın.
Salim, Sumru'nun samimi ve içten sözleri karşısında düşünmeye başlar. İçindeki öfke ve intikam duyguları, Sumru'nun umutlu ve pozitif enerjisiyle biraz olsun hafifler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Girit
Science FictionMersinde yaşayan bir aile'nin başına neler gelebilir ki en fazla.....