Kai
Bio sam mrtav umoran. Atina je imala još jednu neprospavanu noć iza sebe a samim tim i Kjara i ja. Od kad je ona pripala meni, dobro, od kad sam je fukarski oduzeo Vitorii, dete se svaku noć budilo po deset puta. Nije tražila Vitoriu jer nije umela da priča osim što je nekoliko puta Kjaru nazvala mama ali znao sam da traži njenu blizinu. Osećao sam se mnogo jebeno loše. Osim toga, mučnina me danima nije popuštala. Vitoria i ja smo bili svašta ali bio sam potpuno svestan da upravo sada radim na štetu sopstvenog deteta. No, nisam mogao da prestanem. Bio sam ogorčen na Vitoriu i mislio sam da će do sada sve već biti završeno. Oduzimanje Atini Vitorii nije bio moj jedini cilj. To je trebalo samo da malo ubrza stvari. Naravno, ništa se nije dogodilo a to je bilo nešto što nisam mogao ni da pretpostavim. Špartao sam nervozan po stanu. Atina je imala popodnevnu dremku a ja sam sa nekom strepnjom očekivao Vitoriin dolazak. Pretila mi je tužbom ali to mi nije značilo stvarno ništa. Nije imala ništa protiv mene osim što sam bio zbunjen da je imala informaciju o Kjarinom poslu jer nisam znao kako je saznala. Bacio sam pogled na Kjaru koja je spremala neke kolače u kuhinji. Njena plava kosa je bila podignuta, duga bela haljina joj je padala široko oko tela i njihala je guzom uz neku pesmu koju je tiho pevušila. Kao da je osetila da je gledam, okrenula se ka meni i stidljivo nasmešila. Obožavao sam tu njenu sramežljivost jer je bila spontana i sada mi apsolutno nije jasno kako sam ikada mogao da jurim ženske koje su bile bučne i naporne. Idalje naš brak nije bio kao pre mog odlaska u Japan ali trudili smo se oboje.
- Dva sata je a nje nema. Šta misliš jel se predomislila?
- Vitoria? Nema jebene šanse. Kakva god bila previše voli Atinu da bi odustala od nje. Kunem ti se da ću je slomiti, previše mi se usrala u život. - došla je do mene i sela mi u krilo. Bila je sva ukočena i daleka. Nekoliko zlatnih lančića sa privescima joj je padalo po grudima pa sam ih vratio u dekolte i usput je uhvatio za sisu ali nije reagovala. Sam sebi sam zvučao kao kreten jer na njeno pitanje sam mogao samo da odgovorim sa ne ili ne verujem. Umesto toga ponašao sam se kao klinac kome je neko oteo omiljenu loptu za fudbal. Samo pominjanje Vitorie je iz mene izvlačilo hormonske poremećaje i počeo bih da vičem bez razloga.
- Moraš dobro da razmisliš o tome kako se osećaš zbog nje. Ne želim da budem u braku u kome ti voliš nekog drugog.
- Ja nju ne volim. Da li ti mene voliš Kjara?
- Molim? Naravno da te volim.
- Onda nemamo problem. - poljubila me je ofrlje ali sam to smeo sa uma jer je Vitoria pozvonila.
- Idem da stavim kafu. Kasnije idem sa Aniviom u šoping. - ustao sam i otvorio vrata i zatekao Vitoriu sa nekim tipom. U tom trenutku mi je došlo da se nasmejem jer je tip verovatno njen advokat a više je ličio na nekog šefa podzemlja ili blaže telohranitelja. Bio je ogroman tip, moje visine i sa izrazom lica koji bi preplašio govno u bilo kom pristojnom ljudskom biću. Imao je grube crte lica, guste obrve i žvakao je žvaku. Skroz neprofesionalno ali nije bilo ni bitno. Vitoria je pored njega stajala kao džepna venera, u pink prekratkom topu dok joj se pirsing na pupku ljuljao a teksas šorc bio toliko kratak da joj se zamalo videla guza. Nosila je jedne od svojih dubokih All star patika i ličila na pristojnu devojku isto kao što sam i ja ličio na Britni Spirs.
- Kai, moj suprug Liam Klark. Dušo, ovo je Kai, seronja koji mi je oduzeo starateljstvo nad Atinom. - suprug? Jel ona to rekla suprug? Tip Liam mi je pružio ruku i stisnuo je više nego što je bilo pristojno a ja sam naravno uzvratio i bili smo na ivici da polomimo prste jedan drugom kad je Vitoria zabacila glavu i počela da se smeje pa je on prvi popustio. - Polako Kai, prodiši, sve će proći elegantno samo ako se budeš lepo ponašao. - pomerio sam se sa vrata da uđu u prokleti stan i Vitoria se odmah odomaćila tako što je sela na moj jebeni kauč u svojim jebenim prljavim patikama i podvila noge ispod sebe. Tip Liam je delovao kao pripadnik neke tajne službe dok je namršteno razgledao stan i umalo sam bio na ivici da mu ponudim fotelju da sedne no produžio sam ka Vitorii jer mi se pravo jebalo za njega. Seo sam nasuprot nje kad je Kjara otvorila vrata od kuhinje noseći poslužavnik sa kafom. Spustila ga je na sto između mene i Vitorie i podigla glavu da pogleda u pridošlicu pa je naglo spustila pogled. Bila je crvena u licu i znao sam da je to jer nije bila prikladno obučena za goste. Očekivala je samo Vitoriu a ne nekog muškarca a ona je mnogo vodila računa o tome. Tip Liam je samo seo kao robot za moj kuhinjski sto i nastavio da zuri u mene sa izrazom lica na osnovu kojih sam mogao da zaključim da razmišlja o najnasilnijim metodama kojima bi me mučio. Potapšao sam mesto pored sebe da Kjara sedne a onda se nacerio Vitorii.