14.

705 34 6
                                    

Vitoria

Nikada Liama za ove dve godine koliko se poznajemo nisam videla ovakvog. Nisam znala baš kako bih ga tačno opisala ali bio je ceo spektar emocija. Atina je ostala sa Kaiem i Kjarom iako smo trebali da je uzmemo i provedemo dan sa njom. Liam me je uzeo za ruku, vukao do automobila a onda vukao kroz celo dvorište dok nisam otključala vrata kuće koju sam iznajmila. Bio je prisutan pa negde daleko, napaljen pa ljut, zabrinut a onda besan i tako se vrteo u krug. Nikada nisam videla toliko emocija na njegovom licu. On je bio večito staložen tip, pričao je malo i sa poentom a sada je mrmljao bez prestanka i psovao neke psovke koje ga nikad nisam čula da izgovara. Bio je moj suprug i potukao se zbog mene i iako je tuča bila fer bilo mi je žao što nije Kaiu više razlupao njušku. Kai je lagao to sam sigurno znala jer jebote Liam je imao mene i nije bilo jebene teorije da me takav muškarac udeli kao lokalnu prostitutku Kaiu. Pritom, nijednom normalnom muškarcu se ne bi dopala frigidna ženturača kao što je Kjara.

- Ulazi unutra Vitoria jebote.

- Koji ti je đavo?

- Napaljen sam. - nisam bila svesna ničega jer dok je on menjao boje kao semafor moja glava je bila prazna osim jedne pretnje koja se vrtela po njoj. Napraviću ti još jedno. Uvek sam bila sposobna da iz gomile užasnih misli koje me brinu i opterećuju, izvučem na površinu samo jednu koja zapravo ostavi na mene najveći utisak iako je banalna. Nisam imala ni najmanju nameru da spavam sa Kaiem ponovo, valjda, ali nisam imala nikakvo poverenje u njega da me neće drogirati i napraviti mi dete. Tip je bio lud i iako sam i ja bila nenormalna on stvarno nije gledao koga gazi kad je hteo nešto da dobije. Dok sam ja mislila o Kaiu samo mi je postalo vruće i trebao mi je seks da se rešim napetosti. Svog muža nisam videla više od mesec dana. Nasrnuo je na mene i uzvratila sam istog trenutka kad je zaključao vrata. Uhvatio me je za guzu i podigao u ruke a onda me bacio na kauč. Kidali smo odeću jedno sa drugog, grebali se i ujedali. On je žmurio i psovao a ja sam bila u svom svetu i žmurila dok sam ga jahala iz sve snage. Moje misli su lutale ka Kaiu i ne bih mislila na njega u ovom trenutku da mi nije ubacio bubicu u glavu rekavši mi da će i on misliti na mene. Iako Liam nije imao predstavu o čemu razmišljam i iako je on verovatno bio sa mnom u ovom trenutku ja sam zamišljala da skačem po Kaiu i da su njegove ruke na mojim sisama. Imala sam gomilu jebenih problema i bila sam bez ideje kako da pomognem sebi. Jedna stvar je bila vrlo jasna. Bila sam poremećena, žudela sam za nekim podjednako poremećenim a sam bog zna da je kombinacija Kaia i mene bila samo toksična.

- Jebote tako je dobro.

- Brže Vitoria. - kao ludak me je stiskao za guzu i navlačio po sebi. Misli su mi bile zamućene i morala sam da se vratim u ovaj trenutak. Bila sam sa Liamom u braku, po Liamu sam skakala i on je bio moj suprug. On je voleo mene jebote na svoj ludi način. I ja njega zar ne?

- Sviđa ti se ovo Liame?

- Aha. Brže. Daj mi orgazam riđa. - zažmurila sam i zamislila jednu od najvrelijih scena koje smo Kai i ja ikada razmenili i svršila sam tako snažno da sam umalo zaplakala. Jebeš moj život. Liam me je pratio i odozdo nabijao u mene dok sam ležala preko njega sa njegovim nosem u mojoj kosi. Nisam imala snage da dišem nakon ove akrobacije. Prevrnula sam se na drugu stranu, dodala mu cigaretu i jednu zapalila. - Uzećemo mu Atinu a onda će ga ostaviti i supruga i dobićeš ono što si htela zar ne? Njega mizernog i bez ičega.

- Ne smeta mi njegova supruga. Ionako je neki mekušac čim toleriše njegova sranja. Više bih volela da dobiju svoje dete i ostave nas dve na miru.

- Imaš mene zar ne Vitoria? - a to me je pitao potpuno nezainteresovano iako smo idalje bili goli. Nisam znala u čemu je stvar. Ja nisam bila baš toliko jadna kad smo se upoznali. Između nas je sve išlo lagano, znao je da sam trudna i nezainteresovana za biološkog oca. Nisam htela njegov novac već društvo a on je video priliku da u mojoj ćerci ispuni fantaziju o roditeljstvu koju nije mogao da ima. Voleli smo se u meri da smo stvarno bili dobri prijatelji, poštovali smo se i privlačili. Naravno da se nijednog trenutka nisam zavaravala da je naša ljubav sudbinska. Ja sam tolerisala njegove izlete, on Kaia i evo nas sada ovde.

PobednicaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora