16.

673 34 1
                                    

Kai

Kjara je išla oko mene i zvocala. I zvocala. I zvocala. Bilo mi je previše, glava mi je bila u računanju i samo sam hteo da prestane da priča i da se Vitoria vrati i kaže mi šta je uradila. Kockao sam se od kad znam za sebe. Nisam bio zavistan, igrao sam iz zabave i dosade. I nisam to radio sam. Igranje pokera je bio afrodizijak za Vitoriu i mene. Pelješili smo ih sve redom, bili smo bez rezerve najbolji igrači u Italiji i kad bismo pokupili svu lovu jebali bismo se do besvesti kao životinje. Bila je to naša stvar, jedan od onih ludih bogataških fetiša. Kjara nije znala da se kockam jer nisam bio neko ko je bolovao od toga i prokockao svu imovinu i novac. Radio sam to jednom u par meseci, pio dobro piće i uživao sa ljudima kojima je to bio posao i koji su se preko kocke obogatili. Nisam našao za shodno to ikada da joj kažem jer to je bilo nešto lično i to je bila samo moja stvar. Ni sam ne znam koliko puta do sada smo igrali zajedno i kroz Vitoriin račun u banci je tokom godina prošlo skoro pola milijarde eura koje ona nikada nije dirala već davala u dobrotvorne svrhe jer je rekla da ne želi tako da zarađuje za život. Novac je bio opran i legalan, uplaćen preko moje firme na njenu fiktivnu. Sve je bilo ubijanje vremena i zabava. Bjanka je znala za to naše sranje i obzirom da je i moj otac nekoliko puta učestvovao nije ništa komentarisala. Moja majka je bila bivša princeza a to je potencirala stalno kad bi htela da nam objasni da ne postoji sranje koje ona nije videla dok je bila u roditeljskoj kući i da su to sve gluposti za malu decu čime se mi bavimo. Bjanka je verovatno bila jedini roditelj na svetu koji bi bacio takav komentar nakon što čuje da joj se tek punoletni sin i njegova devojka kockaju. A njen suprug to finansira. Ali za razliku od Bjanke i Aresa, Kjara jeste komentarisala i to jebeno puno a moj mozak je zbog toga bio na ivici da eksplodira.

- Kai? Šta imaš još da mi kažeš osim da se kockaš? Znaš, pošto smo u braku. A čini mi se da ti to nekako promiče u poslednje vreme.

- Ništa Kjara. - ležao sam na dvosedu u dnevnoj sobi i žmurio, pored mene se Atina igrala na tepihu a Kjara je stajala iznad mene kao manijak.

- Da li si doveo devojku u tvoj i Vitoriin krevet dok ste se zabavljali? - o bože.

- Ne.

- Kai!

- Ne, ona laže Kjara. Vitoria ima tu naviku da lupa gluposti i stvara nered tamo gde je sve u redu.

- Pa, nije lupala gluposti za tvoje kockanje.

- Ali ti nije rekla ni da se ona kockala sa mnom. Jel tako? - video sam trenutak kad je moja supruga shvatila da ima posla sa budalom. I Vitoria i ja smo preterivali u raznim životnim segmentima dok je Kjara bila normalno ljudsko biće i živela život bez puno drame. Kad sam video njen izraz lica samo sam se zapitao da li joj je konačno preselo. Nisam se trudio previše da to analiziram.

- Pa nije.

- Vidiš, ona je lažljivica. - osim toga, doveo sam drugu devojku u moj i Vitoriin krevet. Imali smo oko dvadeset godina, ona je uveliko bila u Americi i osetio sam kako je gubim. Klizila mi je kroz prste i bio sam ozbiljno uspaničen da ću je izgubiti zauvek. Odavno sam osetio da me više ne voli u meri u kojoj ja volim nju ali u tom trenutku nisam znao da se nosim sa tim. Imao sam dvadesetak godina, usijanu glupu glavu i jebanje je bilo rešenje za sve i bilo mi je kao stil života. Glupan glupi. Zbog toga, uradio sam najgluplju moguću stvar na svetu i nije prošao nijedan jedini dan a da se ne kajem zbog toga. Verovao sam da me je to dovelo do ovde gde sam sada i to je bila jebeno grozna misao.

Izašao sam u klub, upoznao devojku koja je sušta suprotnost od Vitorie i doveo je kući. Nisam hteo da je jebem i pogotovu nisam hteo da ona dira Vitoriu. Hteo sam da napravim Vitoriu ljubomornom, da je trgnem i da joj pokažem da smo oduvek bili samo nas dvoje i da drugačije nije ispravno. Kad se devojka skinula, Vitoria ju je odmerila lagano i rekla da nije zainteresovana. Ja sam dodirnuo devojku, više ispitujući teren nego ozbiljno međutim ona je ionako bila klasična uspaljenica i zbog toga se Vitoria samo nasmešila i rekla i citiram je samo napred. Ponavljam, nisam hteo tu devojku. Imao sam oči samo za Vitoriu, nisam ni razmišljao o drugim ženama i zapravo ih nisam gledao. No, Vitoria se ponašala kao da je to samo još jedna naša avantura u nizu i tako sam jebao tu žensku čitavu jebenu noć dok je Vitoria to sve gledala. Bilo je to glupo od mene, bio sam mlad i mislio sam da će takva neka egzibicija da posluži da joj se približim još više međutim ona me je odgurnula, vezala za krevet i naterala tu devojku da joj poliže pičkicu. Osetio sam se tada kao da ću se ugušiti. Vitoria je bila moja i nisam mogao da podnesem da vidim da je dira neko drugi. Isprva je devojka služila da zastraši Vitoriu a na kraju smo završili tako što sam je ja jebao a ona lizala Vitoriu. Izbacio sam je iz kuće tek kad je Vitoria otišla svojoj kući i nakon što me je devojka čije ime sam zaboravio odvezala. Seo sam na krevet i zapitao se koji kurac sam to uradio. Doslovno sam jebao drugu ženu ispred nje a ona nikako nije reagovala. Zaključak je bio da nije bila moja onako kako sam ja mislio da jeste i bilo je vreme da skupim hrabrost i da je pustim jednom zauvek.

PobednicaWhere stories live. Discover now