~Sal szemszög~
Ez az első éjszakám az apartmanban, amivel nem is lenne semmi baj ha nem lennének rém álmaim most egy fiúról álmodtam akinek hosszú barna haja van és barna szeme, nem is tennem nagy hangra meg semmi ha nem Larry lenne az, ilyenkor utálom magam és nem lennék képes tükörbe nezni amikor egy olyan fiut szeretek aki hetero.
Miközben ezen gondolkodtam szerencsémre ugyebár mert nalam szerencsésebb ember a földön nem lehet mert mierr lenne?
Neki mentem telibe a Crushomnak örömömre:D
-Sz-Szia Larry!- néztem ra a protézisem mögül elpirulva es mint mindig észre vette. -Szia Bro mi baj? Megfáztal? Pirosabb vagy mint egy paradicsomxdd- nézett rám full olyan arcal aki röhögni akar de nem tudd. - Nem..- halkan elkezdtem aztán rá nézek mégegyszer
-I-Igen! Nagyon megfáztam.. Sajnos..-neztem félre. -jaj bro hülyültem- oda áll mellém és átölelve le visz magához és le ültet. -na mi a baj?-nezett rám full komoly arccal. -nincs semmi baj nincs de legközelebb ne gyere nekem-
Le nézek es inkább ledöltem az ágyra, o is mellém felhúzta a protézisem és látta hogy könnyes a szemem nem szokt semmit csak magához ölelt. Ezt a pillanatot sose fogom tudni elfeledni akkor se ha akarom, úgy ölelt mint aki el sem akart engedni es en sem őt. (Így: )De kopogtak.. olyan ideges lettem mint még soha.. Larry még egy erősebbet rám ölelt aztán felültetet. És kinyitotta az ajtót. Az ajtón egy barna haju lány lépet be aki Larry nyakába ugrott es megpuszilta én abban a pillanatban sírtam el magam. -M-Mennem kell.. Na m-majd tali...!-sirva kirohantam es meg nem álltam a szobámig ahol tele sírtam a párnát de még erre se volt időm mert utánam jött mondom magamba jo hogy bezártam az ajtót de majdnem betörte a hülye és úgy jött be. -mi baj Sal?-nezett rám aggódva. - Te! Te vagy a bajom! Menj ki innen! Nem akarlak látni!! Hagyj békén!- Álltam fel és löktem ki a szobából de igazából nem sok sikerrel mert meg mindig idősebb nálam és ez által erősebb is így megfogta a derekam és be lökött az ágyba ez után elmagyarázta hogy az a bizonyos lány nem a barátnője hanem az ex-e aki valószínűleg részeg volt, és most tőlem varta a magyarázatot.
-szoval igen ez van.. de most te jossz Sal. Mi a baj? Meleg vagy csak azért kerdem mert amikor velem vagy furi vagy de amikor társaságban akkor meg normalis?- nézett rám.
YOU ARE READING
~Se Veled Se Nélküled~ (Sal x Larry fanfiction)
FanfictionEz két fiúról szol akik nem tudjak elmondani az érzéseiket egymásnak és ez által sok problémába ütköznek by:. Shellyyface