Sunce je žarko sijalo nad prostranim predgrađem Viloubruk. U prostranom, osunčanom dvorištu, oivičenom rascvetanim cvećem i visokim drvećem koje se njiše, četiri najbolje prijateljice i domaćice okupile su se na svom cenjenom nedeljnom sastanku "Dan devojaka." Donele su raznobojna ćebad i jastuke kako bi stvorile udobno mesto ispod tende. Dok su se smestile, vazduh je ubrzo bio ispunjen aromom breskve iz ledenog čaja. Njih tri su donele raznorazne poslastice koje su bile uredno složene u pletene korpe. Ava je, sa svojim vatreno crvenim loknama i smislom za kreativnost, uskladila svoje umetničke potrage sa podizanjem dvoje energične dece. Sada je kao domaćica otvorila pastelnu svesku, spremna da zapiše sve nezaboravne trenutke koji će se desiti tog dana. Grejs, uvek organizovana i praktična crnka, širokog osmeha i poznata po svojim veštinama slušanja, je počela sa ohrabrivanjem ostalih da podele svoje radosti. Vodila je svoj dom sa nepokolebljivom preciznošću. Treća je bila Harper, nežna plavuša i poletni sanjar sa ljubavlju prema knjigama, nastojala je da unese magiju u svakodnevne aspekte života. Ona je donela olovke i papire, te zaigrano skicirala atmosferu u Avinom dvorištu dok je slušala priče svojih prijateljica. I konačno, tu je bila Stela, brineta i jedna saosećajna duša koja je stavljala druge ispred sebe, posvećena svojoj porodici i zajednici. Ona je donela brošure i mape, što je kod njenih prijateljica izazvalo živahne diskusije mogućim putovanjima. Bile su jedna drugoj srodna duša, kao rođena sestra. Međusobno su se podržavale, kroz uspone i padove. U ovim sastancima su našle svoj kutak mira, utehu i utočište od svakodnevnih obaveza kao majke i supruge. U vazduhu se osećala neka želja, koja kao da ih je pozivala da se oslobode lanaca odgovornosti, makar samo na trenutak. Stela, nežno se hladeći šarenom brošurom, konačno je izrazila zajedničku želju koja je kao da je zaiskrila u njihovim očima: — Dame, zar ne bi bilo neverovatno pobeći na more na dve nedelje? Samo mi, plaža, i svo vreme na svetu da ponovo otkrijemo sebe. Složićete se, da nam je odmor preko potreban... Taj predlog je izazvao hor smeha i uzbuđenog brbljanja, a njihova srca su treperila od same pomisli na ovu divlju ideju. Delile su priče o prošlim odmorima i sanjale da zajedno grade nove uspomene. — Mogle bismo da iznajmimo udobnu kuću na plaži, igramo odbojku na pesku, prepustimo se šetnjama po zalasku sunca i jednostavno uživamo u slobodi bez obaveza — predložila je Harper, dok su joj oči plesale od uzbuđenja. Grejsino lice se ozarilo, već je smišljala listu zadataka kako bi osigurala da sve teče glatko tokom njihovog odsustva. — Treba da isplaniramo sve na vreme, da ne bude posle jurnjave na hiljadu strana. Ideja je počela da se materijalizuje u plan, podstaknut njihovim zajedničkim entuzijazmom. Odlučile su da ideju predstave svojim porodicama, nadajući se da će dobiti njihov blagoslov za ovo zasluženo bekstvo. U danima koji su usledili, četiri prijateljice su neumorno radile na organizovanju svojih domaćinstava, pazeći da sve teče besprekorno tokom njihovog odsustva. Delegirale su zadatke, pripremale obroke unapred, pa čak i regrutovale pomoć komšija da paze na njihove domove. Kako se datum polaska bližio, iščekivanje je bujalo u njima poput šampanjca. Uspele su da izdvoje blažene dve nedelje, slobodne od zahteva svakodnevnog života, a izgledi za beskrajni smeh, prijateljstvo i romansu bili su opojni. Konačno je stigao i dan njihovog odlaska. Uz lupanje srca i uzburkanog uzbuđenja, oprostile su se u suzama od svojih porodica, koje su bile i ponosne i zavidne na ovu smelu avanturu u koju su se upuštale njihove žene i majke. Spakovane torbe, namazana krema za sunčanje i smeh koji im je prštao u grlu, krenuli su na put ka moru – putovanje koje će zauvek promeniti njihove živote, ponovo rasplamsati strast u njihovim srcima i suočiti ih licem u lice sa neočekivanom ljubavlju i avanturom. Dok su se gume kamp prikolice kotrljale poznatim ulicama Viloubruka, njihove brige i odgovornosti kao da su nestajale u daljini. Ovo će biti putovanje samootkrivanja, prijateljstva i romantike, bekstvo koje će redefinisati njihove živote i podsetiti ih na neustrašive mlade žene koje su nekada bile, ujedinjene vezom ljubavi, smeha i obećanja novih početaka. Ovo će biti putovanje na kojem će se otkriti mnoge dugo skrivane tajne.
YOU ARE READING
Svaka tajna se otkrije ✓
ChickLitDvonedeljno putovanje na kojem četiri dugogodišnje prijateljice pokušavaju uneti malo avanture u svoje jednolične živote domaćica. Na tom istom putu doživljavaju niz nezgoda, a paralelno sa tim saznaju i istine skrivane godinama zbog čega shvate da...