hetedik

1.7K 85 15
                                    

Mona

Reggel egy ici pici fejfájásra keltem, jó kit is álltatok, kurvára fájt a fejem. Mondjuk ami fura volt, hogy nagyjából emlékeztem a tegnap, vagy ma, éjjel történtekre. Landonak mindenképp meg kell köszönnöm, hogy elhozott attól a sráctól, őszintén nem tudom, hogy mit gondoltam akkor, amikor belementem abba, hogy táncoljunk, de mentségemre legyen, hogy szerintem életemben nem ittam még ennyit.

Lando mellettem még nagyban szuszogott. Együtt kellett aludnunk, mert ugye Nathan úgy tudja, hogy mi igenis egy párt alkotunk. Apropó Nathan! Neki is meg illene köszönnöm, hogy itt lehettünk nála este.

Lementem a konyhába, hogy egy életmentő folyadékot csináljak, vagyis kávét, de az már ott gőzölgött a konyhapulton.

-Te már ilyen korán?- találtam szembe magam Nathan csodálkozó tekintetével.

-Aham. Kidobott az ágy!- nevettem el magam, de a nevetésem egy nagyobb nyögésbe torkollott a fejem miatt. A hirtelen jött fájdalomtól még a homlokamhoz is kaptam.

-Fáj, jól gondolom?- Nathan kérdésére csak bólogattam.- Idd meg a kávét, aztán ha nem jobb akkor adok valamilyen gyógyszert.

-Köszönöm!- majd kezembe vettem az egyik gőzölgő folyadékkal teli bögrét és belekortyoltam.

-Nincs ám benne még semmi! Se cukor, se semmi!- emelte fel egyik kezét, hogy biztosan rá nézzek.

-Á nem baj, most minél keserűbb, annál jobb.- majd csendesen iszogattam tovább a kávémat.- Nem bánnád, ha megmosom a hajam?

-Dehogy, csak nyugodtan.

-És esetleg kap...- persze nem is lenne tipikus fiú, ha nem vágna közbe.

-Minden vendégszobában a szekrényben van törölköző, használj belőle nyugodtan.- legyintett.

-Honnan tudtad, hogy ezt akartam kérdezni?- léptem a fiú elé hitetlenkedve.

-Tudom mire van szüksége általában egy lánynak!- kacsintott egyet.

-Akkor te ilyen nagy csajozós vagy?

-Nem. Éppen ellenkezőleg, a fiúkhoz vonzódom.- most vagy nem érdekli, hogy kikotyogom ezt valakinek, vagy véletlenül csúszott ki a száján. Valószínűleg láthatta arcomon az összekeveredett érzelmeket.- Elítéled őket?

-Mi? Nem, dehogy! Csak meglepett, hogy ilyen nyíltan elmondtad.- vontam vállat.- Amúgy támogatom őket! Lando és Max tudják?- mert akkor nekem ezt az apró részletet elfelejtették említeni.

-Persze, hogy tudják!

-Oh. És van valakid?- ha már ez a téma, akkor vesézzük ki rendesen.

-Nincs. De nem bánom. Valahol vár rám az igazi!- elmosolyodtam nézőpontján, régebben én is így gondoltam...

-És reméljük, hogy minél előbb megtaláljátok egymást!- majd csendben maradtunk, megittam a kavét és esküszöm jobban kezdtem érezni magam.- Akkor elmennék fürdeni meg hajat mosni.- álltam fel eddigi helyemről.

-Rendben! A fenti fürdőt ajánlom, ott van zuhanykabin.- baszki tényleg tudja, hogy mi kell egy nőnek. Csak ámulok és bámulok!

~

Egy törülközőt magam köré csavarva, éppen a vizes hajamat fésülgetve álltam a tükör előtt. Áradt belőlem a rózsa illatú tusfürdőm illata. Ugye Lando és én innen megyünk Belgiumba, szóval a tusfürdőmet és a hajsamponomat tudtam használni, de a törülközőm nem száradt volna meg, mire indulnunk kell.
Nyugodtan szedtem ki a gubancokat a hajamból, mikor láttam a tükörből, hogy nyílik a fürdőszoba ajtaja. Hátrakaptam a fejem és a kómás Landoval találtam szembe magam.

-Én... Izé, bocsi, észre se vettem, hogy ég a villany.- Lando szemmel láthatóan végigmért, mire akaratlanul is elpirultam.

-Semmi baj.- majd vártam, hogy Lando távozzon, de ez nem történt meg. Csak néztünk egymásra, én Lando arcát fürkésztem, viszont ő inkább a törülközőbe csavart tesztemet viszlatta.- Amm Lando kimennél?- köszörültem meg a torkomat zavartan.

-Ja, persze! Bocsi!- azzal a lendülettel fordult is meg és kiviharzott a helyiségből.

Hát ez igen fura volt. De a legnagyobb problémám talán az volt, hogy élveztem Lando tekintetét magamon... Ahogy végigfuttatta szemeit mellkasomtól a lábfejemig, majd vissza és utána a szemembe nézett. Te jó ég, mi van velem?

~

Miután megszárítottam a hajam és felöltöztem, nagy dilemmába kerültem. Ki kéne vasalnom, mert nem szeretem, ha a hajam természetesen van hagyva. Végül felkötöttem fejem tetejére göndör fürtjeimet és lementem újra a konyhába.

-Max és Lando?- kérdeztem értetlenül.

-Még alszanak, pár perce néztem meg őket.- érdekes, talán fél órája tört rám Lando a fürdőben. De szuper így még a hajvasalót sem tudom kicibálni a bőröndömből, mert azzal felébreszteném az alvó Landot.- Mi ez a gondterhelt arc?

Elmondtam Nathannak a világi nagy problémámat, aki orvosolni is tudta azt. Leültetett az egyik konyhai székre, majd mondta, hogy bontsam ki a hajam. Elkérte a hajgumit, majd a másikat is, ami addig a csuklomon díszelgett. És Nathan meglepetésemre befonta két oldalra a hajam. Csodálkozva néztem hátra a fiúra, majd valamilyen indíttatásból magamhoz öleltem, és szerintem szavak nélkül itt értettük meg egymással, hogy mi ketten igenis nagyon jó barátságot fogunk ápolni.

Instagram: hewinsinmonza_

Tiktok: hewoninspa_

Valaki, mint Te /Lando Norris ff./✓Donde viven las historias. Descúbrelo ahora