Okulun İlk Günü

72 3 2
                                    

''Sıla,Sıla hadi uyan geç kaldın.''gözlerimi hafifçe açtım.Annem beni uyandırıyordu.Doğru ya bu gün okulun ilk günüydü.Koşarak banyoya gittim.Elimi yüzümü yıkadım ve kahvaltıya oturdum.Dişlerimi fırçalıyıp saçımı topladım.Hemen okula doğru yol aldım.''Hey budala'' dedi birisi.Ardından herkes bana güldü.Arkadan birisi koşarak beni itti.Gözüme güneş vuruyordu.Birden güneş kapandı.Arkasında iki kız ile dolaşan okulun en havalı kızı geldi.Ve bana ''Merhaba inek''dedi.Sınavlardan hep 100 almak suç muydu?Neden çalışkanlara inek deniliyordu ki?Ben bunu düşünürken okulun en havalı erkeği elini uzattı bana.Elini tutup ayağa kalktım.Teşekkür ederek sınıfıma gittim.Öğretmen yine sınav yapttı.Hem de 5 tane.Herkes birbirine kopya veriyordu.Birisinin bacağında cevaplar yazıyordu.Sesimi çıkartmayıp sınavımı yaptım.Öğretmen kahve almaya gitmişti döndüğünde sınıf kopya çektini görünce herkese sıfır verdi.Bir tek benim sınav kağıtlarıma baktı ve yine yüz aldım.Sınıftaki herkes bana ''İnek'' diyordu.Teneffüs zili çaldı.Öğretmen beni teneffüste yanına çağırdı,''onları umursama.100 almak her zaman en iyisidir.Sen onlardan her zaman bir adım öndesin.Her konuda.Davranış ve derstte dahil '' dedi ve sırıttı.Teneffüste bir bankta tek başıma oturdum.Bu gerçekten sıkıcıydı.Ama o züppelerle muhattap olamazdım.Yanıma bir kız oturdu.''Merhaba ben Eylül''dedi.Ama herkes bana inek der.Açıkcası bu kızın samimiyetine inanmıyorum."Merhaba"diye karşılık verdim.

''Okulda yenisin galiba?''

''Evet 1 hafta önce buraya taşındık ya siz kaç gündür buradasınız?''

''Uzun süredir buradayız'' ders zili çaldı.Sınıflarımıza girdik.Öğretmen ''En yakın arkadaşınıza mektup yazın'' dedi.Kime mektup yazacağımı seçmek hiç zor olmadı.Tüm sınıf kime yazacağımı çok merak ediyordu.Mektupta Eylül'e karşı tüm duygularımı yazdım.O sırada Eylül derse girmeyip bizim sınıfı dinlemiş.Yerim bu kızı ya.Bir kafeye gidip turşu suyu içtik.Hesabı malesefki ben ödedim.Akşam olmuştu .Eve gittim.Yemeğimi yiyemedim çünkü toktum.Geceliğimi giydim.Tam yatağa uzandığım zaman kapı çaldı.Eylül gelmişti.Beraber pijama partisi yaptık.ojeler sürdük,şarkılar söyledik.Çok yorulmuştuk ve yatağımda yattık.


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 08, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

İNEKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin