Witam, jestem Leon. Część 3

483 52 7
                                    

- No to jak już się poznaliśmy, opowiem ci o zasadach, mocach, lekcjach i dormitoriach. Może lepiej zaczne od najmilszego tematu, czyli twojego pokoju. Nr. 9F6R jest on na 9 piętrze - F oznacza floor, a pokój nr. 6 - R oznacza room. Będziesz od teraz używał teleportów. Są one na każdym piętrze, praktycznie wszędzie. Jakbyś niemógł się odnaleźć, poproś starszego kolegę to na pewno Ci pomoże. Twój pokój jest dwu osobowy, ale niestety przez nieparzystą liczbę chłopców musisz jak na razie mieszkać sam. Masz jakieś pytania? Nie? To idziemy dalej - nawet na odpowiedź nie poczekała, chyba jest podekscytowana(?) - zasady: dotyczą one zwłaszcza magii, ale warto posłuchać. Myślę, że najlepiej będzie jak Ci je odczytam:
1. Nie można używać mocy, które pozwalają na: czytanie w myślach, manipulację umysłu, władzę nad układem nerwowym.
2. Nie używamy mocy pod nieobecność profesora, lub kogoś z doświadczeniem magicznym.
3. Przy każdych zmianach w swojej głównej mocy, albo pojawienia się głównej mocy czym prędzej zgłaszamy to nauczycielowi.
4. Nie można tworzyć bójek fizycznych lub magicznych, zwłaszcza pomiędzy klasami.
5. Szanowuj starszych od siebie kolegów nie zważając na ich umiejętności magiczne.
Z czasem są dodawane nowe zasady, gdyż zmieniają się okoliczności. Dużo zasad zostało także zredukowanych ze względu na ich surowość i bezpodstawność. - szczerze? Myślałem, że będzie ich więcej, więc jest to miłe zaskoczenie -
- Jeżeli chodzi o moce:
1. W klasie UM (utalentowani magicznie) wszyscy mają więcej niż jedną główną moc, najczęściej 2 do 3, szczególnie utalentowani posiadają do 4.
2. W klasie M (magiczni) wszyscy mają 1 główną moc.
3. W klasie MM (mało magiczni) nie mają wogóle głównej mocy.
4. Oprócz głównych mocy są też zwykłe, które każdy posiada, takie jak jazda na miotle, teleportacja (dzięki kamieniowi mocy zawartym w centrum szkoły), którą na koniec liceum dostają (dostają kryształek na naszyjniku, który na to pozwala, jak zgubisz można wyrobić drugi, ale za wielką opłatą), za pomocą kamienia wzmacniającego przepływ energii można używać telekinezy.
5. Moce główne powtarzają się, jest to dość spotykane, ale bardzo rzadkimi są rozmawianie ze zwierzętami, czytanie w myślach, manipulacja umysłem, władza nad układem nerwowym człowieka, oraz cofnięcie się w czasie poprzez jazdę na jakimś pojeździe. Raz na 100 000 lat spotykana jest moc widzenia przeszłości. Co do lekcji i ogólnie szkoły myślę, że już wiesz, ale powtórzę na wszelki wypadek: Jest 5 budynków (może pojawić się więcej). 2 duże budynki jako dormitoria, jedno na zachód dla chłopaków, a drugie na wschód dla dziewczyn; 1 olbrzymi budynek na lekcje dzienne; 1 olbrzymi budynek na lekcje magiczne; 1 stadion na mecze i bitwy magiczne, ale jest także używany na różne festiwale sportowe, itd. Przez trzy dni lekcje ogólne są prowadzone od 8:00 do 14:00, a później od 14:30 do 16:30 teoria magii. Przez następne dwa dni lekcje teorii magii od 6:30 do 10:30, a od 11:00 do 17:00 praktyka, zazwyczaj na stadionie, ale zdarza się, iż nauczyciele zabierają uczniów na lekcje w terenie. Wydaje mi się, że to już wszystko. Jeżeli będziesz miał jeszcze jakieś pytania to pamiętaj, że jesteśmy tu dla ciebie. - o wow, no takiego czegoś to ja nigdy nie słyszałem, a ZWŁASZCZA od nauczyciela. Chociaż widzę po twarzach Świętej Trójcy, że oni raczej nie mają takiego samego motta...
- No to teraz Leonie będziesz miał czas na rozpakowanie się. Twoje rzeczy są już w pokoju, a że jest ich tak dużo *chichot* *odchrząknięcie* zdecydowaliśmy, że po pierwszej lekcji zwolnimy Cię. Czy mógłby Pan okazać drogę do teleportu temu młodzieńcu, Panie Gulig? - przytaknął trochę tak bez żadnego entuzjazmu, ale co ważniejsze Pani Bemben wygląda jak podlizująca się licealistka z tymi złożonymi w błagalnym geście rękoma i nóżką w górze XD. Naprawdę mi się tu podoba. Cieszę się, że atmosfera jest taka, a nie inna. Mimowolnie uśmiechnąłem się, a moja wychowawczyni momentalnie to zauważając rozpromieniła się i w podskokach podeszła do pozostałej dwójki nauczycieli zostawiając mnie pod opieką P. Guliga.

To niemożliweOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz