DUYURU

65.4K 1.6K 144
                                    

Arkadaşlar artık yeni kitabı yakında yayınlamayı düşünüyorum .Vampir okulumada devam edicem .Yeni kitabımda ki baş roldeki kız Magdalena Zalejska özelliklerini zaten anlatmıştım ama tekrar anlatıyım .Ve bu arada fotoğraftaki kız o Eğlencesine düşkün ve dışarıya karşı biraz soğukkanlı .Kızın ismide İkra .Bu kızın tabi en yakın arkadaşı var Berçem diye kızın gerçek ismi Ciara Baxendale karaktere çok uygun çünkü bu kız baya güler yüzlü olucak .Bu Berçeminde eğlenceli bir grubu var tabi bu grubu İkrayla tanıştırıcak bu grup zaten my mad fat diary deki kişiler olucak .Ama rea haricinde diziyi bilmeyenler için söylüyorum baş roldeki kız kilolu olan o kız olmuycak zaten fotoğraflarını kitabı yayınladıktan sonra koyarım Belki izlemişsinizdir orasını bilemem .Bu İkra bunlarla kardeş gibi olucak .İkra okuldan atıldığı için bunların okulunda okumaya başlıyacak tabi o sıra bir çocuk giricek hayatına .Böyle tam olarak anlatamadım ama eğlenceli ve bir o kadar da üzüntülü bölümler olucak .Yani umarım beğenirsiniz .Şimdi tam olarak kitabı anlatıyımİkra nın annesiyle babası ayrı .İkra okuldan atılmadan önce babasıyla kalıyordu .Okuldan atıldıktan sonra annesinin yanında yaşamaya karar verdi sonra farklı bir okul falan derken hayatı baya eğlenceye döndü..

Vampir Okulum #wattys2015Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin