Εύας POV
Πρώτη μέρα σχολείο για το νέο έτος!!!!!
Σήμερα θα δω και τη πριγκιπέσσαααα μουυυ!!!!!!! Ανυπομονώ, τόσες μέρες έχω να τη δωωω!-Τι σκέφτεσαι?? Μου ψιθυρίζει η Αθηνά γιατί έχουμε Μαθηματικά, οπότε καταλαβαίνετε...
-Σκέφτομαι, μετά το μάθημα να πήγαινα στη τάξη που έχει μάθημα και να της πω καλή χρονιά μιας και τώρα υπάρχει λίγη περισσότερη οικειότητα....
-Καλή ιδέα είναι. Εγώ σου λέω να πας. Δεν έχεις κάτι να χάσεις. Το πολύ πολύ να σε σκυλοβρίσει σαν σκύλα που είναι και να σε πετάξει έξω! Λέει γελώντας στα σιγά
-Όχι ρε δεν είναι έτσι! Καταβάθως είναι καληηη! Της απαντάω και γελάω και εγώ
...
-ΚΑΛΉ ΧΡΟΝΙΆ ΚΥΡΊΑ ΟΔΎΣΣΕΙΑΑΑΑ!!!
Φωνάζω και μπαίνω μέσα στη τάξη δΥνΑμΙκΑ
"ναι ηρέμησε εσύ"
σταμάτα φωνούλα!!!
-Καλή χρον- στην αρχή λέει αδιάφορη και μετά γυρνάει και με κοιτάει με ενθουσιασμό. ΤΙ ΜΆΤΙΑΑΑΑ!!!! ΤΙ ΜΆΤΙΑ ΕΊΝΑΙ ΑΥΤΑΑΑΑΑ!!!!!-ΚΑΛΉ ΧΡΟΝΙΆ ΕΥΆΚΙ ΜΟΥΥΥ!!!! Πες μου πως πέρασες τα Χριστούγεννα εσύ?
-Μια χαρά!!! Εσείς πείτε μου!!
-Καλά εδώ, Αθήνα εγώ!!
Για μια στιγμή έμεινε να με κοιτάει. Τι όμορφη που είναι...
...
-ΠΉΓΑ
-Και τι έγινε?! Σε φίλησε?!
-Όχιιι!! Είχε παιδιά μέσα η αίθουσα και η Οδύσσεια είχε δουλειά... Της λέω δήθεν παραπονεμένη
Το κουδούνι χτύπησε και πηγαίναμε στη τάξη μας.
-Κάτσε εδώ, να πάω λίγο τουαλέτα.
-Οκευ Αθηνά, θα περιμένω απέξω
Μετά πηγαίναμε στη τάξη μας και παρόλο που είχαμε αργήσει πηγαίναμε χαλαρά
Στο διάδρομο βλέπουμε την Οδύσσεια να μαλώνει έναν μαθητή την ώρα που πήγαινε να κλείσει τη πόρτα.
Με βλέπει και το άγριο πρόσωπό της μετατράπηκε σε ήρεμο, γλυκό.
Μου χαμογέλασε...
Τι ωραίο χαμόγελο!
Μπορώ να την κοιτάω για ώρες.Να κοιτάω τα μάτια της όταν ηρεμούν και το χαμόγελο της που εθίζει τον καθένα όταν τη κοιτάει. Αλλά τα μάτια της..... Δεν μπορώ να σταματήσω να μιλάω για αυτά τα μελί μάτια της, που με κάνουν να τραυλίζω, να κοκαλώνω , να μην μπορώ να άρθρωσω έστω μια λέξη. Ο τρόπος που με κοιτάει είναι μοναδικός ως αποτέλεσμα να μην μπορώ να κοιτάξω πουθενά αλλού παρά μόνο σ' αυτά τα μάτια της...
ESTÁS LEYENDO
PRINCIPESSA
Novela JuvenilΕύα και Οδύσσεια. Οδύσσεια και Εύα. Ο έρωτας πάντα νικάει, σωστά?? Τι κι αν χάσει? Η Εύα είναι είναι ένα δεκαεπτάχρονο κορίτσι που φέτος ετοιμάζεται να μπει στη Δευτέρα Λυκείου. Κανείς θα έλεγε πως έχει αδύναμο χαρακτήρα αν δεν τη γνώριζε αρκετά. Ε...