Bir akşam her zamanki gibi çayımızı içiyor, bir yandan da televizyon izliyorduk. Kulağım haberlere takıldı, bir haber dikkatimi çekti:
"Şimdi son günlerde yaşanan, ilginç bir haber hakkında muhabirimize bağlanıyoruz. Evet Tamer, söz sende..."
"Selinciğim, gerçekten kulağa gelen haberler çok ilginç. Şehir iki gündür, bir süper kahraman söylentileri ile çalkalanıyor. Bütün görgü tanıkları, özellikle şiddet gören kadınlar, geceleri bir kişinin ortaya çıkıp kendilerini kurtardığını anlatıyor. Mavi elbiseli, pelerinli, maskeli, göğsünde büyükçe S harfi olan birinin kendilerini kurtardığını iddia ediyorlar..."
"Tamer, anladığım kadarıyla artık bir süper kahramanımız var diyebilir miyiz?"
"Bunu söylemek için çok erken ama birinin kadınlara yardım ettiği kesin. Bekleyip göreceğiz... Söz sende Selin..."
Cansu'yla birbirimize baktık. Bu Supi olmazdı. Çünkü o günden sonra beni hiç terk etmemişti. Yine de açıp birlikte baktık. Sessizce uyuyordu. Uyandırmadık. Cansu'nun yarın önemli bir toplantısı vardı. Birbirimize bakıp gülüştük.
***********
O gece üç sıralarında, açık kalmış pencerelerinde perdeleri uçuşurken, Hakan ve Cansu odalarında mışıl mışıl uyuyordu. Gizemli biri ise şehirde gökdelenlerin üstünde dolaşıyor, şehri gözetliyordu. Bir kadının çığlık sesi duyuldu. İki adam bir kadını kıstırmış, çantasını almaya çalışıyorlardı. Kadının imdat çığlıkları şehirde yankılandı. Kadın köşeye sıkışmıştı ve geri adımlarla kapana kısıldığı duvara daha da çok yaklaşıyor, korkuyla üstüne gelenlere bakıyordu. O anda bu iki adamın arkasına biri iniverdi...
"Rahat bırakın kadını" dedi bu esrarengiz, pelerinli kahraman.
İki adam arkasını döndü, birbirlerine baktılar. Biri silahına davrandı. O anda sarı bir sıvı adamın eline boşalıverdi. Silah yere düştü. Diğeri bıçağını çektiğinde de aynı şey oldu.
"Rahat bırakın kadını dedim."
Haydutlardan biri, "Sen de kimsin?" dediğinde ise şu sözler yankılandı:
"Ben, iyilerin dostu, kötülerin düşmanı... Ben zor durumda olan kadınların hizmetkârı... Ben Supi Kahramanım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Supi Firarda
HumorHakan, bir bankada çalışan sıradan bir insandır. Kedisiyle birlikte yaşamaktadır. Ancak normal bir hayatı olmasına rağmen, hayatından memnun değildir ve kendisini bir "Yıkık" olarak görür. Üniversiteyi bitirdikten sonra birçok işten kovulmuş, sonras...